Katastrof

någon som varit ute å rekat hur illa det är ?
skulle gjort det idag om det inte regnat....

Ta det lugnt där ute allihop, ser förjävligt ut och med tanke på rullgrusen är det jävligt lätt hänt att någon kör av...:D

Ja vi möte ju "ghost rider" där ute, hojen kom farande av sig själv och föraren (som borde suttit på hojen) gick längs dikeskanten :arsele Då snackar vi GHOST:D

Ja fan, bromskivan e lite skev på höger sida, vilket är helt ologiskt, så det är nog sen sist jag klotade, jag har nog bara inte märkt det:D

Jag såg inte fel mao! Om du nu inte märkt av det så lär det inte göra någon större skillnad. Det skall tydligen en lite känsligare gubbe till att känna av det, jag Mr K det är dig jag menar.

Jag såg inte fel mao! Om du nu inte märkt av det så lär det inte göra någon större skillnad. Det skall tydligen en lite känsligare gubbe till att känna av det, jag Mr K det är dig jag menar.

Jag e inte så jävla fjollig bara, det e bara å köra vafan! Det skakar som fan å låter ändå när man kör i ljusets hastighet...:D

Det skall tydligen en lite känsligare gubbe till att känna av det, jag Mr K det är dig jag menar.
Jag har ju fan rosa hjälm! Jag är ju en finkännslig kille. Efter lite CBR-meck i garaget var det upp i köket och baka lite bröd:tuttar
Snacka om MANLIGT!!!:tummenupp

Jag e inte så jävla fjollig bara, det e bara å köra vafan! Det skakar som fan å låter ändå när man kör i ljusets hastighet...:D

Fast nu gick det inte riktigt så fort för dig, eller!?

Jag har ju fan rosa hjälm! Jag är ju en finkännslig kille. Efter lite CBR-meck i garaget var det upp i köket och baka lite bröd:tuttar
Snacka om MANLIGT!!!:tummenupp

Jag tänkte baka lite kärleksmums imorgon. Det om något är manligt.

Manligt= nja :rolleyes:

Vuxenpoäng= Full pott :tummenupp

:confused:

starta lite fler trådar vet ja!! så alla som inte är intresserade av vad som händer i Danmark klickar in här av misstag läser både trådarna och kliar sig i skallen :P

starta lite fler trådar vet ja!! så alla som inte är intresserade av vad som händer i Danmark klickar in här av misstag läser både trådarna och kliar sig i skallen :P

Va bra att du tittade in, då kanske du kan svara på en fråga jag har?!
Har alltid undrat om Sthlm är mer än en inkörsport till Åland :va:arsele

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...