Katana och GSX 1100-tråden

Det skulle vara något...:) Jag hamnar nog runt 13 med 1mm i squish.
Hur går det själv? Hann du ut och prova maskin?..innan snön.

Näe det blev inget:( . Som det verkar nu borde man satsa på rensläde istället. Men man skall inte vara negativ, framåt juli-augusti är det säkert barmark:tummenupp.

/Ingvar

Kompressionstryck

Hej är de någon som har alt. vet ett bra beräkningsprogram av de "värkliga" kompressionstrycket.
pm,a please!!! :) Danne

katana

:huvet
Vad blev det av med 'din' Black_Kat Katana-mannen?

/U

sålde den till en kille i stockholm som sen sålde den till han som kallar sig mandizel här på tråden. Jag tröttnade efter att sbp kasade den 75 m på sidan när jag bara skulle bes den. Ångrar att jag sålde den men nu har jag gradins gammla hoj och bygga på.

Engagemang...

Nån som vet hur det står till med nolle-chrillåtta. Ere nån aktivitet eller är det spermatruck på G igen:confused:

chrille 08

Nån som vet hur det står till med nolle-chrillåtta. Ere nån aktivitet eller är det spermatruck på G igen:confused:

Han kan nog svara själv när han har tid..Han håller på att flytta in i ett nytt fint garage..o hus ingick visst...blir granne med en viss Bålsta Katana.

Han kommer ej på fredags GSX träffen pga av detta. //:yoparty

Han kan nog svara själv när han har tid..Han håller på att flytta in i ett nytt fint garage..o hus ingick visst...blir granne med en viss Bålsta Katana.

Han kommer ej på fredags GSX träffen pga av detta. //:yoparty

Ska det där vara en ursäkt? :rofl

/U

sålde den till en kille i stockholm som sen sålde den till han som kallar sig mandizel här på tråden. Jag tröttnade efter att sbp kasade den 75 m på sidan när jag bara skulle bes den. Ångrar att jag sålde den men nu har jag gradins gammla hoj och bygga på.

Jo din gamla svarta vet jag var den håller hus:tummenupp Frågan var ställd till trådstartaren Katana-mannen, men han har väl kanske inte vaknat ur idet än?

/Uffe

Last edited:

Tja på dig, jo det är jag som har hojen sen några år tillbaka. kan ju tillägga att jag inte kört mycket på den hojen :) Jag va lite dumsnål o trodde att jag skulle åka runt med 1260 cylindern för att inte riskera att motorn skulle bli för varm med 1390 blocket. glömde spänna ventilkedjespännaren och sen va de ju kört :) Nu är ju ventilerna utbytta och väntar på att snön skall försvinna. Jag minns att du ringde upp mig och lämnade svar på min tel, hade velat prata med dig men råkade trycka på radera meddelande så där förvann den.

Du får gärna höra av dig för att se hur hojen klarat sig genom tiden till nu. :)

Tack för igår

Jag känner mig nöjd med att jag lyckades komma dit.
Nästa gång ska jag vara ännu piggare så man kan ta sig några stänkare också :tungan

Jag känner mig nöjd med att jag lyckades komma dit.
Nästa gång ska jag vara ännu piggare så man kan ta sig några stänkare också :tungan
Tack själv! Det var riktigt trevligt, Synd med SJs tidtabell som inte sträcker sig längre än mörkret..

Tack för igår:tummenupp.
Stockholmssektiones vårmönstring avlöpte under städade former:D. Efter att ha fångat in en lösgående Kungsör-bo på Hornsgatan var vi (nästan) fulltaliga. Chrille flyttade till nytt hus och BurnaDanne var hemma och tittade på Rapport:D .

Nästa gång blir det med lädörr-klädsel och knarr:yoparty .

/Ingvar

Last edited:
Vårmönstring

Tack pöjkar för en trevlig afton.
Ni hade lite väl brådis hem allihop tycker jag nog.
Det var bara katana_org som pallade en stund.:fyllisar

Tack för igårkväll!

Det var kul att se alla fula trynen som döljer sig bakom snygga avatarer! Vad starka och snabba alla hojar blev ju längre kvällen led...:fyllisar Btw, tack för inspirationen, idag (söndag) ska skruvas:banana

Vårmösntring..

Tack för en nice evening !!! Kände mig väldigt stark hela tiden !:tummenupp

Jozzy : finns övernattningsmöjligheter i Täby till nästa mönstring.

Nu blir det 1 veckas skidåkning , återkommer med lite skruvande till veckan efter påsk..då blir det saisons start ! :D :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph