Katana och GSX 1100-tråden

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
Som jag vet nu är vi 2 en i Street Bike och en i Super Gas Bike var ju meningen att samuraj skulle köra men jag tror inte han fått ordning på grejorna.

Rodentboy

Det är en 201 meters tävling på en avlyst gata ganska centralt i Lindesberg. Kolla länken kommer att vara en väldigt trevlig dag... :tummenupp

http://shra.nu/

Men Rodentboy varför inte sälja FZR:en och köpa Åsell´s Katana finns i Timrå, bilder har du på Roger´s sida i Katana galleriet leta under Jens Katana så hittar du den.
Sen får du väl ge ett bud...*s*...
 
Last edited:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
RPM lover skrev:
Som jag vet nu är vi 2 en i Street Bike och en i Super Gas Bike var ju meningen att samuraj skulle köra men jag tror inte han fått ordning på grejorna.

Rodentboy

Det är en 201 meters tävling på en avlyst gata ganska centralt i Lindesberg. Kolla länken kommer att vara en väldigt trevlig dag... :tummenupp

http://shra.nu/

Men Rodentboy varför inte sälja FZR:en och köpa Åsell´s Katana finns i Timrå, bilder har du på Roger´s sida i Katana galleriet leta under Jens Katana så hittar du den.
Sen får du väl ge ett bud...*s*...

Ja..det skulle jag ju kunna göra, men med tanke på att jag får kanske 35.000 för hojen så lär det väl inte vara så troligt att jag har råd att köpa hans hoj va?

Skulle vara kul att se mer bilder på den, men vart ligger Roger´s sida? :confused:

Den ser jävligt hårig ut iallafall...sitter väl en hel del godis på den va?

Vad ligger en sån i för pris ungefär?

Edit:

HIttade hans sida...

Jo, hojen ser kanonfin ut och opm jag hade haft de extrapengarna just nu så hade jag gärna gett ett bud, men det är lite väl mycket pengar för tillfället. Får nog bli att skaffa en mer standardbetonad hoj i vinter och skruva på istället. Bara den är igång till Emmaboda nästa år så är jag nöjd :tummenupp
 
Last edited:

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
Rodentboy

Funderade inte du på att ha 2 hojar ?
Vad fasiken 35 för din plus det du får ge för en från tyskland, då är du ju uppe i det priset plus att du slipper köpa godiset som kommer till. :D
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
RPM lover skrev:
Rodentboy

Funderade inte du på att ha 2 hojar ?
Vad fasiken 35 för din plus det du får ge för en från tyskland, då är du ju uppe i det priset plus att du slipper köpa godiset som kommer till. :D

Jo, planen är ju att ha kvar yamahan eftersom det ändå inte är så mycket pengar i den och det kan ju vara kul att ha något som går fort när det svänger också.

Det enda problemet är väl att jag inte sitter på de pengarna nu och även om jag skulle det så skulle jag ju alltså vara tvungen att sälja min gamle hink o således bara ha en hoj..skulle kanske inte göra så mycket med tanke på att det inte är så mycket kvar av säsongen, men men... :rolleyes:

Sen ä'r ju FZR:en så billig i försäkring att det gör inget att ha den kvar för den sakens skull. Betalade ju 3114;. för den det här året... :)
 

Katana-mannen

Raw Power Raw Design
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borlänge
Hoj
Katana 1100 no. 122
Rodentboy skrev:
Jo, planen är ju att ha kvar yamahan eftersom det ändå inte är så mycket pengar i den och det kan ju vara kul att ha något som går fort när det svänger också.

Det enda problemet är väl att jag inte sitter på de pengarna nu och även om jag skulle det så skulle jag ju alltså vara tvungen att sälja min gamle hink o således bara ha en hoj..skulle kanske inte göra så mycket med tanke på att det inte är så mycket kvar av säsongen, men men... :rolleyes:

Sen ä'r ju FZR:en så billig i försäkring att det gör inget att ha den kvar för den sakens skull. Betalade ju 3114;. för den det här året... :)

Du tröttnar iallfall på att ha flera hojar, ett tag hade jag tre och åkte inget mer för det, men kul var det. Den tradje hojen var en likadan som annonseras ut på blocket ovan, till ett superpris :skrämd :öl :fakta

/Kat-Man
 
Last edited:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Katana-mannen skrev:
Du tröttnar iallfall på att ha flera hojar, ett tag hade jag tre och åkte inget mer för det, men kul var det. Den tradje hojen var en likadan som annonseras ut på blocket ovan, till ett superpris :skrämd :öl :fakta

/Kat-Man

Du kan ha rätt...

Yamahan vill jag ju ha kvar just för att det är så mycket hoj för pengarna. Den rör ju på sig duktigt och även när det svänger. Kan vara kul att ha om man åker de där längre sträckorna också. Sen är man ju lite sugen på att ha en rå hoj att kryssa runt med och köra lite strippåkningar och då är ju katanan det bästa jag kan tänka mig, men som sagt..för busåkningar med de jag kör ihop med här så är nog katanan lite väl opraktisk..:)

Den där i blocketannonsen blev man ju lite sugen på..billig också ju.. :rolleyes:
 

Katana-mannen

Raw Power Raw Design
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borlänge
Hoj
Katana 1100 no. 122
Rodentboy skrev:
Du kan ha rätt...

Yamahan vill jag ju ha kvar just för att det är så mycket hoj för pengarna. Den rör ju på sig duktigt och även när det svänger. Kan vara kul att ha om man åker de där längre sträckorna också. Sen är man ju lite sugen på att ha en rå hoj att kryssa runt med och köra lite strippåkningar och då är ju katanan det bästa jag kan tänka mig, men som sagt..för busåkningar med de jag kör ihop med här så är nog katanan lite väl opraktisk..:)

Den där i blocketannonsen blev man ju lite sugen på..billig också ju.. :rolleyes:

Jo, den var superbillig :zpy

Helt rätt resonerat, man ska ha en optimal hoj, men den fynns ju ej...så oftast blir en kompromiss. :squid
 

SAMURAJEN

Medlem, javisst.
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Krylbo
Hoj
Suzuki Hayabusa Turbo -03
Rodentboy skrev:
Får nog bli att skaffa en mer standardbetonad hoj i vinter och skruva på istället. Bara den är igång till Emmaboda nästa år så är jag nöjd :tummenupp

Rodentboy: om du vill ha något att skruva på i vinter, så kanske jag har ett Katanaobjekt till salu.
(Skicka din hemma-mail så kan jag skicka lite bilder och fakta om du är intresserad)
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
SAMURAJEN skrev:
Rodentboy: om du vill ha något att skruva på i vinter, så kanske jag har ett Katanaobjekt till salu.
(Skicka din hemma-mail så kan jag skicka lite bilder och fakta om du är intresserad)


Du har PM! :tummenupp
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Hmm...måste vara RPM lover eller??
DSCF0165.sized.jpg


Respekt i vilket fall... :D :tummenupp :fakta :bow
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Urs att jag lägger mej i erat katanasnack men vad ska Åsell ha för hojen??? Blir ruggigt sugen på en ja oxo=) körde i hop med en kille i helgen i V-ås som hade en trimmad katana, satan vad folk glodde hehe, vill ha vill ha mvh peter

sjyssta bilder på era hojar föresten, gott jobbat
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
red_ninja skrev:
Urs att jag lägger mej i erat katanasnack men vad ska Åsell ha för hojen??? Blir ruggigt sugen på en ja oxo=) körde i hop med en kille i helgen i V-ås som hade en trimmad katana, satan vad folk glodde hehe, vill ha vill ha mvh peter

sjyssta bilder på era hojar föresten, gott jobbat

Tror han begärde 55.000:- för den. Verkar vara en jävligt kul hoj.

Kommer inte ihåg adressen till sidan, men det gör bergis nån av de andra gossarna härinne :)
 

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
red_ninja skrev:
Urs att jag lägger mej i erat katanasnack men vad ska Åsell ha för hojen??? Blir ruggigt sugen på en ja oxo=) körde i hop med en kille i helgen i V-ås som hade en trimmad katana, satan vad folk glodde hehe, vill ha vill ha mvh peter

sjyssta bilder på era hojar föresten, gott jobbat

Inga problem att du lägger dig i...men vad säger kompisen MrBlue om du skaffar en riktig hoj.... :D är ju värsta trimm polaren här i Lindesberg
Här har du från säljes sidan
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?threadid=11712&highlight=katana
Fler bilder finns på på denna sida under Katana galleriet och Jen katana
http://w1.921.telia.com/~u92104830/start.htm
 
Last edited:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
RPM lover!

Hur gick det på Linde för dig och Anders Brink?

Jag hade visst lovat syrran att lägga nytt tak på huset så jag kunde aldrig ta mig upp tyvärr...

Hoppas det blir nåt mer tillfälle innan säsongen slutar? :)
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top