Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biker66 skrev:4 plattor..??!!
JAG KOMMER !![]()
chrille_08 skrev:Du får väl komma när bänkningen är klar, siffror går bra ihop med öl. Fråga Tommy om han inmundigade nån efter sin med de siffrorna....![]()
Jag bor ju troligen rätt nära dig och pilsner är gottchrille_08 skrev:Du får väl komma när bänkningen är klar, siffror går bra ihop med öl. Fråga Tommy om han inmundigade nån efter sin med de siffrorna....![]()
ZERO-Fighter skrev:Jag bor ju troligen rätt nära dig och pilsner är gott. När din hoj är klar kan vi kanske ses på Gottröra macken.
Biker66 skrev:Lite känslig idag ?? (fråga, ironi)![]()
Enligt mig fungerar frågetecken som negationer, jämnt antal får motsatt verkan, härav följer att ditt inlägg är ett påstående![]()
Nåväl, trodde det framgick av sammanhanget att det var undertecknad. (svar på din fråga)
Hur som haver ser du resultatet som en biprodukt till tråden jag lade in tidigare idag om 'Helgens tävling'. (ledtråd)
Balooröst: -Jag hoppas du förstår !?
RPM lover skrev:Det är Race i helgen i Västerås så nu skall det vridas stumt igen.
Abrahamsby, Hummelbol eller? I så fall är det väl grussprättare som gäller. Ge mig en mer specad vägbeskrivning så kommer jag skrämmer grannarna i skenchrille_08 skrev:Hmm, nästa år då....som det verkar innan jag får vrida på igen...
Men du får hemskt gärna bröla förbi och visa mina grannar att tystnaden är högst temporärJag bor 7km från macken upp förbi kyrkan, men du....håll höger. Sommargästerna anlitar mitt-trafik i bästa fall. Biker66 kan ju kommentera hojvänligheten på sträckan i övrigt
![]()
Hur visste du att det var jag??? Jag använde ju mitt Baloo-alias när jag SMS:ade dig...RPM lover skrev:Nå biker66 vad slutade dagen på för tid ? och har du fått blodad tand nu när du provat på 402 m för första gången ?![]()
Själv så slutade jag med 6,25 som bästa tid och i hastighet 194,95 km/h.
Hmm, måste vara från första repan så upprätt som jag sitter.Wibbe skrev:Biker66, såg att du fanns med på bild här, http://www.mek.nu
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |