Kastrering det enda rätta!

Re: gäääsp

foppa skrev:
ännu en tråd där alla kan vädra sina åsikter utan minsta aning om hur vårt rätts-system och rätts-psykiatrin är uppbygd. Och som vanligt har man valt den vetenskapligt prövade källan "Aftonbladet"
hoppas inga sporthoj.com:are sitter i "juryn" om jag någonsin anklagas för något... :fakta

Gör du skäl till att hamna i rättegång så ska du straffas :whip

750RR

"Dessa effekter försvinner när behandlingen upphör."

Kan ju vara trevligt i de fall där det visar sig att den dömde är oskyldig och kvinnan falskeligen anmält våldtäkt då hon ångrat sig i efterhand.

Ugluk skrev:
"Dessa effekter försvinner när behandlingen upphör."

Kan ju vara trevligt i de fall där det visar sig att den dömde är oskyldig och kvinnan falskeligen anmält våldtäkt då hon ångrat sig i efterhand.

Då är det ju bättre med "huggkubben" för den behandlingen är ju i alla fall beständig!. :fakta

Lite androcur åt hightuned så har han bara ett intersse kvar ;)

Tinatjejen skrev:
Jag är duktig på att kastrera :hej
Van vid smågrisar iof..
Men va fan, svin som svin? :fakta

På dom bara!

(Använder du bedövning på svinen förresten? Så ett program på uppdrag granskning om just det där, där en forskare menade att smågrisarnas nervsystem medför att de troligtvis upplever samma smärta som en människa skulle göra vid obedövad krossning av testiklarna)

Mitt inlägg kommer ABSOLUT INTE från läst och den lilla info "hänt i veckan tidningen Aftonbaldet. Utan mer från verkliga livet.

Det går (nästan)aldrig att behandla en ständig (återfallande)pedofil eller våldtäcktsman även med bra psykvård.

At efter ett år, flera år på psyket få komma ut igen och göra samma sak om och om igen, trots flera olika vårdförsök och fängelse med mera. Jo, dom har förlorat rätten till att äga eller ha kvar en vis kroppsdel på kroppen.

Det är min mening och den står jag för.

sjuka jävla människor som våldtar en annan människa ska man fan inte hålla på o dalta med! So what om han/hon e psykisktsjuk eller inte! ska det vara mer aceptabelt om man e "sjuk"? fan, kastrera fanskapet!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8