Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rejser skrev:djävla vertematiskithoj, hur fan kan nån köra nått sånt![]()
det e väl bra att du tar bort om det blir för mkt såna inlägg.
själv så tycker jag det är underligt att folk verkar ta så illa upp bara för att nån (oftast) skämtar lite om deras hojmärke.
ceasar skrev:Jag kan kasta skit hur mycket jag vill på Gas Gas, har nämligen ägt 2 st och klagar i alla välmening så inte nån stackare går och köper skitet..
Gas Gas är det sämsta jävla skitmärket som finns och borde inte få säljas.
Pisskvalité rakt igenom, akta er för Gas Gas!!!!
Du åker väl Husaberg,vad har du att klaga påOlleR skrev:Visst får man väl fortfarande kritisera sitt eget märke?![]()

Marals76 skrev:Skillnad att påpeka brister hos ett märke och varna polarna här på sporthoj från att göra ett dåligt köp än att sitta och klanka ner på vad folk köpt för mc.
Är de nöjda med den så är det inte upp till oss att idiotförklara dem.
Nä absolut ingenting, men jag ska byta te CRF nu till sommaren, så jag tänkte se till att jag fick klaga på den när jag får den!Busaberg skrev:Du åker väl Husaberg,vad har du att klaga på![]()
ceasar skrev:Jag kan kasta skit hur mycket jag vill på Gas Gas, har nämligen ägt 2 st och klagar i alla välmening så inte nån stackare går och köper skitet..
Gas Gas är det sämsta jävla skitmärket som finns och borde inte få säljas.
Pisskvalité rakt igenom, akta er för Gas Gas!!!!
Kolla på en 570 och jämför med en husaberg så ser du exakt samma sakCoola Ola skrev:Apropå att snacka skit om hojar. Såg för första gången Husqvarna 510 i verkligheten idag på mässan. Vilken skillnad i finish och detaljarbete jämfört med Husaberg! Nu är det ju det viktigaste på en motard men vad gäller ovan nämnda punkte så måste jag säga att jag håller med SM570RR och andra Hva-fantaster till fullo. Helt skilda hojar i de avseendena.
Mja, däremot kanske av någon rejsåkare på en gatmotard ;DHonung skrev:...och jag är helt övertygad att många som har race motarder skulle bli från åkta av flera här på forumet med mer gat annpassade motarder dock inte av mig![]()
OlleR skrev:Mja, däremot kanske av någon rejsåkare på en gatmotard ;D
BTW är jag avis på din meanstreak, jag skulle vilja ha en banpreppad sån också!
Va mycke trevligare det blir när man är possitiv! Ta det här exemplen med er ut i forumet nu!Honung skrev:Ja du har säkert rätt, såg att att du skulle byta till en crf, har provat två stycken jäkla rolig hoj måste jag säga![]()
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!