Kartor

Gallianoman

DÖD åt alla hojtjyvar!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nada
Som professionell kartmänniska så undrar man ju lite över de "hojkartor" som finns...

Duccatiklubbens välkända karta, är den okej? Bra vägar?

Se´n har jag sett här i stan (Göteborg) på Ahlkvists finns en annan variant. Vet inte vem som ligger bakom den, men den är uppdelad i två kartor tror jag. (SydSverige och norrland...)...

Är det någon som har nå´n koll på vilken som är bäst? Är det nå´t värde i att köpa just en hojjkarta?

:confused:

Lantmäteriet

Inte riktigt vad du frågade om, men...

Jag måste få tipsa om Lantmäteriets hemsida där man kan hitta riktigt bra kartor, söka på ortnamn, dra och släppa sig fram genom naturen, zooma in och ut och så vidare.

http://www.lantmateriet.se/

PS Vad gäller hojkarta nöjer jag mig med min gamla bilatlas.

Grönsaksbladet rockar om vi är ute och grusbusar, annars är blåa kartan väldigt bra till lite längre turer, asfalt alltså....

Men jag är kart-fetischist, så lyssna inte på mig....har hela sverige på datorn både blått och grönt, muahaha :D

Men jag är kart-fetischist, så lyssna inte på mig....har hela sverige på datorn både blått och grönt, muahaha

Som representant för min arbestgivare så hoppas jag att du har betalat ordentligt för de där kartorna som ligger på din hårddisk! Det är ändå det som betalar min lön!

:mad: :D :D :D

Kan du ge dig på att man fått betala ordentligt för dom :D

Kartor är snordyrt :fakta

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back