Karta över favoritvägar/tillhåll och farligheter?

Intresse?


  • Antal röstningar
    0

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Gul Hornet 600
Finns det något intresse för en uppdaterad karta av det här stuket? Naturligtvis blir det svårt att få in "temporära" farligheter såsom oljespill, sand osv. Men är det långvariga grejjer så varför inte. Alla medlemmar får naturligtvis bidra till denna karta! :tummenupp

karta.jpg


Fast ni skulle se det som http://maps.google.com/maps/ms?ie=U...9552,17.896729&spn=0.985795,2.570801&z=9&om=1
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Nu bor ju inte jag i Stockholm, men fasen sicken go idé!

Det är faktiskt mycket trivsamt, även för en dammig mjölnarelantis som mig, att se var alla stolta hufvudstadsbor i långfrack och cylinderhatt träffas och puttrar runt på sina förbränningsmotorvelocipeder :)

/perris
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Spontant genialiskt.

Men det är nåt som säger mig att farligheter (som ju blir svårt att uppdatera) inte hör hemma här?
Det finns en tråd för farligheter redan, där ALLA kan (ska!) gå in och datera upp med just aktuellt de sett och hört.

Men en karta är coolt.
Och jag bidrar mer än gärna med vägar. För jag tycker många stadsbor är så fantasilösa och kan bara två vägar: Bogan och Bulten
 

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Gul Hornet 600
Spontant genialiskt.

Men det är nåt som säger mig att farligheter (som ju blir svårt att uppdatera) inte hör hemma här?
Det finns en tråd för farligheter redan, där ALLA kan (ska!) gå in och datera upp med just aktuellt de sett och hört.

Men en karta är coolt.
Och jag bidrar mer än gärna med vägar. För jag tycker många stadsbor är så fantasilösa och kan bara två vägar: Bogan och Bulten

Jo, farligheter blir ju svårt att hålla á jour. Jag tänkte mig mer permanenta grejjer, t ex där gubbar viftar med högrepar (permanent... ;) ), transformatorkurvan Bogesund osv osv. Inte oljespill och sånt. Men vi får se vad det lider.



Cyclops: Tyvärr fanns det ingen annan lösning (vad jag vet) än att en hade "masterkonto" och fixade all redigering och alla andra bara kunde läsa.
Så PM:a mig så lägger jag in rutten. Gärna så detaljerad info som möjligt.
 
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top