Karlstad/Värmland

phetter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2012
Hoj
S1000XR
Hej!

Nytaget kort och åksugen!
Samåkning i Karlstad? Kan i princip närsomhelst utforska lite roliga vägar.

Tjenna! Klart man är åksugen :) Hänger gärna på! Hojlös för tillfället men blir eventuellt ett hojköp nu under helgen! Återkommer här på forumet om det blir ett hojköp vilket jag hoppas de blir..

Jag vill vara med och leka =) Vi styr upp nånting första soliga dag nästa vecka tycker jag.

Det blev en Honda CB600F "Hornet" -07 :) Så nu är man redo för nya äventyr! Tycker också att vi får styra upp en mc-tur :)

Kul! Grattis till nya hojen också =)

Lite sliten :fyllisar efter en svensexa i helgen laddar ja nu för lite hojåkandes!
Onsdag kväll ser vädret ut att skina på oss!

Vilka är på? Tid? Kan efter 18!

Ni får komma ner till rudskogen för lite skön körning/körträning på bana mer info om banan på racedays.se
Må väl :banana

Ska tillbringa måndag-tisdag till att hjälpa hyresvärden städa ur hans garage så min cykel får plats :huvet Onsdag blir perfa för mig. Kan från 17:00. Haru nån bra plats å träffas på?

Lite sliten :fyllisar efter en svensexa i helgen laddar ja nu för lite hojåkandes!
Onsdag kväll ser vädret ut att skina på oss!

Vilka är på? Tid? Kan efter 18!

Röv...har ju dubbelbokat mig på onsdag. Grej med jobbet på kvällen -_-. Imorn, tisdag, ska också bli fint, kan från typ 18-19?

Ska på planeringsmöte för bröllop ikväll (inte mitt!!!!!), är toastmaster så måste vara med. :fakta

Men hoppas vara klar runt 19.30-20 om inget konstigt händer och eftersom ja tar hojen dit! (& överallt)
Sen bränner ja nog direkt ut, så är du ute och kör kan ja ju blåsa förbi dig! :D

pm:a nummer så drar ja ett mess om ja kommer ut i tid!

Imorgon runt 18,30! Vilka är på? (Om vädret tillåter men ser ok ut nu enl senaste prognos! :Bugar)

:fakta

Edit: Service på hojen imorgon och får den tillbaka på onsdag som de verkar som. =(

Last edited:
Lite segt här! :va Jaja gopro kamerorna är laddade, bensinen påfylld! Kom igen nu "värmlänningar"!!!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show