Karlskrona

Såg en husa med någon lycklig individ på idag vid arklimästaregatan som körde bort på hantverkaregatan. Någon här?

Lackeringsverkstad

Bumpar min fråga bara.

Tja

Finns ju ingen Ronnebytråd men får la fråga här istället. Nån av er som vet ifall det finns någon bra lackverkstad i Ronneby som kan tänka sig ta emot en praktikant? Dvs, mig

Det bästa Drysen är att ringa runt eller köra runt till olika firmor ;)

Fan Karlskrona är det inte dags att vakna! Sol hela nästa vecka någon som ska ut och köra?

Jag får hem hojen hit på söndag nästa vecka, se'n måste jag ju ut och lära känna bebben lite. Hoppas på hyfsat väder framöver och någon eller några som kan tänka sig att valla runt i snigelfart.

:krama

Jag får hem hojen hit på söndag nästa vecka, se'n måste jag ju ut och lära känna bebben lite. Hoppas på hyfsat väder framöver och någon eller några som kan tänka sig att valla runt i snigelfart.

:krama

Självklart...... kör du Husan så tar jag Gixxern. Looovar att köra in den snällt :D
På tal om inget ska du oxå få slå mig på fingrarna :gnissla då jag självklart grottat ner mig fullständigt i huset och tokglömt att fula över garageplatsen på dig.

Rasat? Va fan har du nu gjort? :va

Har för mig att han smällde topplockspackningen.

Last edited:
Da Fris skrev:
Självklart...... kör du Husan så tar jag Gixxern. Looovar att köra in den snällt :D
Husan fick åka till doktorn idag och jag kan troligen inte köra Gixxer för jag borde oxå gå till doktorn med en trasig axel. :mad: Jävla betong och trasig framgaffel. :huvet Ont gjorde det iaf... :näsblod

Förresten, köp egna hojar, ge f-n i mina. :D

Da Fris skrev:
På tal om inget ska du oxå få slå mig på fingrarna :gnissla då jag självklart grottat ner mig fullständigt i huset och tokglömt att fula över garageplatsen på dig.
Det är lugnt, du får ny kvartalsbetalning i nästa vecka! :krama

Drog du i backen med Husan, eller? Hade du trasig gaffel innan eller efter?

Drog du i backen med Husan, eller?
Jajamensan. :gnissla

Da Fris skrev:
Hade du trasig gaffel innan eller efter?
Det är väl det som är den stora frågan! :huvet När vi reste upp hojen, såg jag att avluftningsventilen på höger gaffelben var av. Den kan ju ha vibrerat sönder under körningen, för jag vet att den fanns där när dagen började och risken är väldigt liten att den slås av vid en vurpa med tanke på var den sitter. Hojen dök så oförklarligt vid övergången mellan asfalt och en betongdel, så om det är möjligt att fjädringen blir så defekt av den öppningen som obefintlig ventil till avluftningen ger... ja, vad ska jag säga? :confused: Ont gjorde det iaf. Och förvånad blev jag! :D

Hojen är okej, bara jag får ur ventilstumpen och får lossa lite skruvar så allt sätter sig rätt igen. Jag tar något längre att läka och det j-ligaste med det är att jag inte kan prova nya bebben fast han kommer hem på lördag. :mad:

Jajamensan. :gnissla

Det är väl det som är den stora frågan! :huvet När vi reste upp hojen, såg jag att avluftningsventilen på höger gaffelben var av. Den kan ju ha vibrerat sönder under körningen, för jag vet att den fanns där när dagen började och risken är väldigt liten att den slås av vid en vurpa med tanke på var den sitter. Hojen dök så oförklarligt vid övergången mellan asfalt och en betongdel, så om det är möjligt att fjädringen blir så defekt av den öppningen som obefintlig ventil till avluftningen ger... ja, vad ska jag säga? :confused: Ont gjorde det iaf. Och förvånad blev jag! :D

Hojen är okej, bara jag får ur ventilstumpen och får lossa lite skruvar så allt sätter sig rätt igen. Jag tar något längre att läka och det j-ligaste med det är att jag inte kan prova nya bebben fast han kommer hem på lördag. :mad:

Vad hände med din axel? Hoppas det inte är allvarligt.

Vad hände med din axel? Hoppas det inte är allvarligt.
Näää... det tror jag inte, men jag stöp rakt ner i backen och landade med alla mina praktfulla kg:n på axeln. Den är lite mörbultad. Har inte haft tid att gå till doktorn. Än...
Tack för omtanken. :krama

Najs! Blev det Ebay som fick stå för reservdelarna eller hittade du delar på nån skrot sen?

Fick ta i nytt svänghjul för 2500 å stator för 1100.... Helt OK. Kör du nått själv?

Gott! Nä, säsongen har inte startat för mig ännu. Men nu är det snart dags.

Nu är man fit for fight igen. Vet inte hur många år sedan det var som jag var utan en hoj i 7 dagar i sträck.

Nä det är jag inte:gnissla Bågen står i skamvrån igen:(

Nu skiter jag i den och kör moppe istället.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back