Karlskrona

Skulle du tillbaks till "kriget" igen Jonte?

Hur ser statusen ut nu ? är alla inställda/avställda?

Min står på "nya" däck och bara väntar på en fin höstdag .. någon som är sugen om det blir lite sol ???

Instabil skrev:
2564239 Hur ser statusen ut nu ? är alla inställda/avställda?

Min står på "nya" däck och bara väntar på en fin höstdag .. någon som är sugen om det blir lite sol ???

Vadå avställda?:tungan

Bara slå en pling!
10 mil orkar ja nog med iaf.

Instabil skrev:
2564239 Hur ser statusen ut nu ? är alla inställda/avställda?

Klart att jag hänger på.

Var tvungen att jobba i dag så jag kom inte i väg före 15 00:arsele .
Men sen blev det en trevlig tur:tummenupp .
Jag mötte en RF 900 på 22an vid angöringen samt en GSXR på kustvägen, vet dock ej vilka det var.
Förövrigt var det ont om hojar på vägen, med undantag av några glidare.

Jocke K skrev:
2575459 Var tvungen att jobba i dag så jag kom inte i väg före 15 00:arsele .
Men sen blev det en trevlig tur:tummenupp .
Jag mötte en RF 900 på 22an vid angöringen samt en GSXR på kustvägen, vet dock ej vilka det var.
Förövrigt var det ont om hojar på vägen, med undantag av några glidare.

Jo riktigt tomt, var nån silvrig Honda av något slag från ramdalaskogarna som var inne och vände i staden förrästen vilken färg på RFen? :va

Last edited:
Jocke K skrev:
2575726 Röd, eller något sådant.

Då kan det varit jag fast isf var det en 600, körde där runt 3-tiden plus/minus 10 minuter, men jag såg inte nån grön ZX :confused: hade full koll hondan framför :mad:

Ja jag har en Grön/svart. men var inte ute igår, jo det var jag men inte på det hållet.

Jag har ställt in RF:n nu så det är färdigt för denna gången .. får skruva ihop RD:n så jag kan puttra runt lite med den ..

ute en vända idag med, passa på medan solen skiner, 4 fikapatruller var ute och puttra också... civilen med - kasta sig ut framför mig i MAX-krysset :va ingen vidare bra körning, en gammal farbror på kromkälke och det hade smält.

hittebarn skrev:
2591669 Maalm, kör du med bror dins röda RF??

Jepp. Har satt på nya kåpor så nu rullar den igen. Dock inte fixat tvåan än så man får vara försiktigt på gasen.. :rolleyes:

andreas hade ju planer på en sådan, jag skulle isf. köpt rf:en av han. Nej känns inte lustigt, men det känns inte som min hoj - den kommer alltid vara andreas, samtidigt vill jag inte sälja den. Fast jag ha funderingar på att ta in en zx6 till våren.

25 :tuttar runt 20 bast, från nån poilitikare förening på besök i veckan. :yoparty Det var gaaaaanska fullt på mässen ikväll............:D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025