Karlskrona

Mr.Clean

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Karlskrona / Hammarby
Hoj
Ninja
Dags att sälja hojen så hojta gärna till om ni vet någon som är intresserad av en superfin Ninja 600 -00a silver/svart 2200mil med "micron kolfiber" osv.. nybes (igår) dvs felfri
 
Last edited:

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Spoox skrev:
2232991 tänkte höra med er om de finns någon plats kvar till eran bankörning uppe i dalarna?
Kommer ju inte in på forumet (rp.s) så får skriva här å hoppas på att någon kikar förbi..


Är du reggad på RP-sidan då :va
 

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
Panos skrev:
2233672 Är du reggad på RP-sidan då :va

Ja reggade mig där i, hum.. lördags morse, men har inte fått tillgång till att läsa forumet och så än :confused:

har ju på så vis inte fått se alla bilder från i lördags heller :hihi :fyllisar :yoparty
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Mr.Clean skrev:
2233393 Dags att sälja hojen så hojta gärna till om ni vet någon som är intresserad av en superfin Ninja 600 -00a silver/svart 2200mil med "micron kolfiber" osv.. nybes (igår) dvs felfri

Kanske vet en som är syyygen. Pris?

Spoox skrev:
2233681 Ja reggade mig där i, hum.. lördags morse, men har inte fått tillgång till att läsa forumet och så än :confused:

har ju på så vis inte fått se alla bilder från i lördags heller :hihi :fyllisar :yoparty

:rofl Menar du att du inte kommer ihåg vad du gjorde i lördags morse? Tunggung i skallen? :lol
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Mr.Clean skrev:
2233718
Lobo Gixxer skrev:
2233701 Kanske vet en som är syyygen. Pris?

hade tänkt sätta ut den för 55 000:- fina däck är det med osv.. priset går att diskutera vid snabb affär men du kan ju höra!

Oki, ska höra me honom.
Har du några bilder så lägg upp dom här om du vill.
 

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
Lobo Gixxer skrev:
2233701 Kanske vet en som är syyygen. Pris?



:rofl Menar du att du inte kommer ihåg vad du gjorde i lördags morse? Tunggung i skallen? :lol

hehe jo de mesta kommer jag ihåg, men de var segstartat i lördags.. "minnet är bra men kort" det är ju fan 3 dagar sen :gnissla
 

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
Spoox skrev:
2234028 hehe jo de mesta kommer jag ihåg, men de var segstartat i lördags.. "minnet är bra men kort" det är ju fan 3 dagar sen :gnissla

va fan, har alla lämnat sporthoj och "karlskrona frumet"??? :argpådato :4skrika :rofl :7peta

fest ikväll eller? :fyllisar

edit: WAKY PAKY Jeppee!!!! :fyllisar
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Hehhehehe :lol

Jeppe är ute o syyyyper på drakbåten och jagar fjortisar :tuttar :hihi
 

Mr.Clean

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Karlskrona / Hammarby
Hoj
Ninja
Lobo här kommer några bilder på hojen!den har uppränsad bak, bortplockade handtag osv.. ursäkta om jag tar upp för stor plats här med mina "små" bilder den fukkade datorn ville inte krympa dom :argpådato


frontvnster.jpg



pa130008.jpg



fronthger.jpg
 
Last edited:

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Snajs! Ska snacka med honom imorgon om jag träffar han.
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Kolla med tuppkamms-turken annars.. han lär ju behöva byta upp sig lite.. å om han har 148hk med den han har nu så lär ju denna göra 324km/h enl honom då.
 

Mr.Clean

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Karlskrona / Hammarby
Hoj
Ninja
hittebarn skrev:
2246664 Kolla med tuppkamms-turken annars.. han lär ju behöva byta upp sig lite.. å om han har 148hk med den han har nu så lär ju denna göra 324km/h enl honom då.


haha jovisst är det så, bara med sliponet så ger den minst +90hk till så det måste ju stämma.. ca 350km/h på femman! "har inte vågat peta i sexan" tror du han klarar av den? isåfall får han nog sätta dit kammen med Sikaflex eller Loctite :hihi
 
Last edited:
Nyheter
Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

Top