Karlskrona

Limpan kna

S.M.R
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
R6
Mr.Clean skrev:
2134819 var det du limpan som kom upp bakom mig vid polishuset igår. Sen när vi kom upp på torget så försvann du.. gone with the wind-- tänkte stannat å hälsat :tummenupp
visst var det jag. jag stannade vid torget och trodde du skulle göra det samma, men du körde vidare. ska du ut och köra idag??? jag drar ut vid 12 snåret.
 

Mr.Clean

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Karlskrona / Hammarby
Hoj
Ninja
Limpan kna skrev:
2134886 visst var det jag. jag stannade vid torget och trodde du skulle göra det samma, men du körde vidare. ska du ut och köra idag??? jag drar ut vid 12 snåret.

okej!! ja va fanken körde ett extra varv upp på toget för å se fall du var där men såg inte dig någonstans... idag blir det ingen mer hojkörning för mig än till jobbet om en timme sen ska jag byta hjul på svärmors bil :4skrika ska inte ut nått imorgon på dagen? är ledig då
 

Limpan kna

S.M.R
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
R6
Mr.Clean skrev:
2134914 okej!! ja va fanken körde ett extra varv upp på toget för å se fall du var där men såg inte dig någonstans... idag blir det ingen mer hojkörning för mig än till jobbet om en timme sen ska jag byta hjul på svärmors bil :4skrika ska inte ut nått imorgon på dagen? är ledig då
ja jag är ledig imorgon också. blir ju alldeles utmärkt.
 

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
n/a
Blade 4-ever skrev:
2134881 Nope, inte denna helgen gaur int. Bättre vi är hos någon som har hus med tomt så vi kan grilla o börna (iofs inget problem i en lägenhet heller). Men trots allt lite smidigare ute.


Inte denna helgen, nästa helg :fatta!

Vi kan alltid vara där ute i skogen men drygt att inte kunna glida ut på stan lite smidigt sen, ska olla om ettan är ledig i stan istället.
 

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
n/a
spinnanders skrev:
2135104 Ja jag tyckte jag hörde det oxå, vilken tid blir det Dr.Gixxer :fyllisar


He he eftersom ingen annan vågar ha fest så klipper jag en till nästa helg, återkommer till vart den är och när, men boka upp för party!

Nu kommer sommaren å då SKA man festa OFTA och HÅRT!

:fyllisar
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Dr Gixxer skrev:
2135120 He he eftersom ingen annan vågar ha fest så klipper jag en till nästa helg, återkommer till vart den är och när, men boka upp för party!

Nu kommer sommaren å då SKA man festa OFTA och HÅRT!

:fyllisar
Yaaa rätt inställning, du är go mannen :yoparty
See yaaaaaaa.
Köra nåt i helgen annars?

bamsefar skrev:
2134592 :rofl :rofl :lol
tackar.hur går det med budgivningen?hoppas du får det. :tummenupp
Om allt går som jag vill, så är man rödebybo i september, det ser ljust ut än så länge :tummenupp
 

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Ort
karlskrona
Hoj
cbr929-00a
spinnanders skrev:
2135136
Om allt går som jag vill, så är man rödebybo i september, det ser ljust ut än så länge :tummenupp
lycka till.......du har varit för mycket med panospojken nu.du börjar att skriva som honom oxå..mannen :tungan
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
bamsefar skrev:
2135250 lycka till.......du har varit för mycket med panospojken nu.du börjar att skriva som honom oxå..mannen :tungan


Hörru din satans....jävla...fjollhelvete :hihi :rofl :lol
De rätt Spinnis :tummenupp
Det är ÜBERT :yoparty
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Vad sägs om att samla ihop ett j-vla stort gäng på lördag kl 13 torget, o väcka upp hela Karlskrona kommun :yoparty

Intresserad???
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
spinnanders skrev:
2136048 Vad sägs om att samla ihop ett j-vla stort gäng på lördag kl 13 torget, o väcka upp hela Karlskrona kommun :yoparty

Intresserad???

Hade varit skitkul. Har i eftermiddag dock låtit en kirurg skära sönder min rygg på två ställen...
Allt verkade lungt tills för en timme sedan. Hade inte ont eller nånting. Men nu när bedövningen släppt...SATAN vad det gör ont! Känns som om nån bränner i såren samtidigt som nån häller sprit i. Inte skönt. Kan inte ens luta mig tillbaka i soffan.
Ska se hur det är imorn, testar att köra hoj till kneget så får vi se hur det känns, om det nu blir nåt kneg imorn...
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Lobo Gixxer skrev:
2136087 Hade varit skitkul. Har i eftermiddag dock låtit en kirurg skära sönder min rygg på två ställen...
Allt verkade lungt tills för en timme sedan. Hade inte ont eller nånting. Men nu när bedövningen släppt...SATAN vad det gör ont! Känns som om nån bränner i såren samtidigt som nån häller sprit i. Inte skönt. Kan inte ens luta mig tillbaka i soffan.
Ska se hur det är imorn, testar att köra hoj till kneget så får vi se hur det känns, om det nu blir nåt kneg imorn...
Ryggmärgsbedövning för hemmoröjder-bottagning? Nä skojjar bara med dig herr lobo. Hoppas d blir bra snart, så vi får höra micronpipan
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
spinnanders skrev:
2136048 Vad sägs om att samla ihop ett j-vla stort gäng på lördag kl 13 torget, o väcka upp hela Karlskrona kommun :yoparty

Intresserad???
Kolla om ruttneby folket e intresserade oxå
 

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Ort
karlskrona
Hoj
cbr929-00a
Dr Gixxer skrev:
2135277 Har grabben i helgen, men får se om jag kör lite ändå. Ska ju bli grisfint väder hela helgen! :tummenupp
vad sägs om att ta liiiite ledigt ida o smiska gullabovägar :yoparty ??vid 12???eller e du fullsketen med jobb :tungan :tungan ???
 

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
n/a
bamsefar skrev:
2137199 vad sägs om att ta liiiite ledigt ida o smiska gullabovägar :yoparty ??vid 12???eller e du fullsketen med jobb :tungan :tungan ???


Kan inte, har grabben i helgen, naturligtvis, men jag kommer att smita förbi på stauun å lukta på bränt gummi från en andra!!! Sen ska hojen iväg på måndag för service...

Ska ha lite putstema i helgen istället på hojen, den behöver en uppfräschning nu, är ju dammig!!!!!
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Dr Gixxer skrev:
2137332 Kan inte, har grabben i helgen, naturligtvis, men jag kommer att smita förbi på stauun å lukta på bränt gummi från en andra!!! Sen ska hojen iväg på måndag för service...

Ska ha lite putstema i helgen istället på hojen, den behöver en uppfräschning nu, är ju dammig!!!!!
Tyckte det var mer gummirester än damm på den :hihi
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top