Karlskrona

Poker

bambapoker dom som hade den där pokerturneringen här på sporthoj kör freerolls lite då å då. bla onsdagkvällarna. inga pengar behövs sättas in. brukar lira där, d e ju gratis. skulle varit kul om d kom lite folk härifrån alla som missade å spela sporthoj open

Själv håller jag till på Unibet.
Händer att man träffar på folk härifrån SH.

bamsefar skrev:
2073509 spinnpinne,din lilla horunge. :rofl blir det gaazzz i morron?kl 4 på torget?

det blr uppåt 10grader på tisd..häng på spinne o mig....
Ja ja för faan, fyra på torget imorgon ditt lilla flodpäron

Fler som hänger på imorgon???

bamsefar skrev:
2073564 :rofl :rofl :rofl flodpäron??så kallade inte din mamma mig igår kväll :hihi

Hans mamma var hos mig igår.... så det måste ha varit hans mormor du hade... :D

Jag kommer upp vid kl.1600 o fota er lite. PissAnders :hihi ville att jag
skulle fota er lite :)

Lobo Gixxer skrev:
2073586 Hans mamma var hos mig igår.... så det måste ha varit hans mormor du hade... :D

:rofl :rofl :rofl

Lobo, inga såna sjuka inlägg när jag mår dåligt, håller på att hosta sönder alla slemhinnor bara för att jag skrattade tills jag inte fick luft......... :tummenupp

Da Fris skrev:
2074277 :rofl :rofl :rofl

Lobo, inga såna sjuka inlägg när jag mår dåligt, håller på att hosta sönder alla slemhinnor bara för att jag skrattade tills jag inte fick luft......... :tummenupp

Om du drar ut pluggen i röven så får du luft :arsele :4skrika

maanders skrev:
2074286 Om du drar ut pluggen i röven så får du luft :arsele :4skrika
Är du inte snäll kanske jag störsänder lite fel signaler till dig innan uppskrivning och uppkörning bara för att göra det extra jobbigt...... :tungan

Da Fris skrev:
2074306 Är du inte snäll kanske jag störsänder lite fel signaler till dig innan uppskrivning och uppkörning bara för att göra det extra jobbigt...... :tungan
bombhota VV lagom när han skriver upp...

Lobo Gixxer skrev:
2074447 HAr du återhämtat dig nu? :hihi
Jepp, tills jag insåg att det var min tur att diska....... "Älskling, mår liiiiiiiite dåligt nu, sätter mig vid datorn istället...."

Undrar om den ursäkten fungerar när hon kommer h...... helvete, HSB kom just, hörs om ett par timmar.... :mad:

Da Fris skrev:
2074441 Mer, mer .... :hoppa :hoppa :hoppa
tullen narkotiskatipset lite annonymt, att en som skriver prov har massa knark på sig, så kommer poliserna med latexhandskar å glidmedel så får han en uppskrivning han sent skall glömma....

Back