Karlskrona

Jag kan tänka mig en runda om väder tillåter och ni vill ha med en bromskloss längst bak, har ju fortfarande några mil att avverka innan inkörningen är över..... :mad:

spinnanders skrev:
2058320 vilka är på att köra på lör om vädret tillåter? Ska vi säga vid 12 tiden torget, eller är det bättre nån annan tid eller dag?
I`ll be there....

Ok, då säger vi 12 på lördag då...Hoppas vi har vädret med oss bara. Faan inga fler som är sugna?

Robban! Såg dig nog ute idag när du rastade hojen........ :yoparty

spinnanders skrev:
2058320 vilka är på att köra på lör om vädret tillåter? Ska vi säga vid 12 tiden torget, eller är det bättre nån annan tid eller dag?

Låter bra, jag kommer också.

:yoparty

Pratade men en kille (hmmm) som var en runda vid bubbetorp idag efter de hade stängt.
Efter en stunds åka fram å tillbaks så kommer det en bil innefrån tippen som stannar vid bommen och öppnar men står kvar....

15 sekunder senare kommer det en smurfbil :3freak som killen möter efter halva rakan, bilen bara rullar förbi... Nästan ute vid bommen så möter han en bil till :3freak :3freak som även han bara rullar snällt förbi. Killen paserar lungt ut genom bommen och hälsar på gubben som står kvar vid bomme å glatt hälsar tillbaka.

Kör in mot stan å spanar bakåt mot tippen men ingen smurf går att se så långt ögat når..... Ibland ska man ha tur......... :tummenupp

Har ni ingen pli på era värnpliktiga grabbar?... :7peta Det var ett jävla liv på piraten igår..... :hihi

20 plutoner med 30-35 besväringar i varje som igår firade sista onsdagen under grundutbildningen....

You do the math......... :D

F-n vad bra att ni bor där grabbar, jag brukar hänvisa mina besväringar till just Playbar och Piraten så att jag får ha NIVÅ ifred...... :rofl

Ser inte bra ut inför helgen boy´s...
http://www.aftonbladet.se/vader/js/index.html?keyId=182

Lille Gixxern står inne än sålänge.
Kanske skulle ta Qvarnan ist. :rofl

Fylle på fredag i staun iaf, så vi kanske syns om nån ska ut å svira. :fyllisar

Da Fris skrev:
2064025
F-n vad bra att ni bor där grabbar, jag brukar hänvisa mina besväringar till just Playbar och Piraten så att jag får ha NIVÅ ifred...... :rofl

Smart...
De e inte bara för att du ska jeflas med Spinnis å Jonte då? :7peta :hihi

spinnanders skrev:
2063727 Och playbar oxå, bor nämligen vägg i vägg

I mornkväll kanske du får besök...igen.
Se till att ha virren framme.

:öl :cpparty :dricka

Da Fris skrev:
2064025 20 plutoner med 30-35 besväringar i varje som igår firade sista onsdagen under grundutbildningen....

You do the math......... :D

krögarna gned nog sina händer när dom räknade kassan efter stängningsdax, mötte ett helt lemmeltåg med naffar som kom med systempåsar...

Jo, det "lånades" ut kråmade armband hela kvällen.... :tungan

På fredag så håller ni er lungna på piraten (om det e nån som brukar gå dit)för det e min sista kväll jag jobbar innan jag drar, sen blir det bara :fyllisar några helger framöver.....

Last edited:
spinnanders skrev:
2065076 Fi h-lvete vad kallt det var att köra idag, längtar verkligen efter några plusgrader till :Bugar

hehe :lol :lol
men nu står Rettan i ett varmt garage :tummenupp :yoparty
Du skulle lämnat nycklen hos mig :rofl :hihi

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...