Karlskrona

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jo fan, jag ställer på igen på fredag.. Har tyvärr bara kört ca 10 mil på två månader så jag måste ta igen lite.
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Sweppe skrev:
Jodå i helgen ska jag köra....
Jag måste ut och köra lite! Det kliar ju i fingrarna....
Hoppas bara jag har blivit av med min förkylning :mad: annars får jag väll ta med en T-rulle på turen!!!!
Så ska det låta, inget mesande från din sida. Skönt att höra...
Ett inlägg här innan så möts vi upp på valfri plats någon dag låter väl bra...?
Ska se om vi inte kan lura med Badboy Rune och Henke oxå, undrar om deras hojar fortfarande är påställda... :confused: Skåning har ju årsförsäkring så han har f-n inga undanflykter att komma med.... :hihi
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Chirre skrev:
Jo fan, jag ställer på igen på fredag.. Har tyvärr bara kört ca 10 mil på två månader så jag måste ta igen lite.

Hade inte du ställt in din för vinterdvala?
 

Fritte.

S.M.R
Gick med
12 Oct 2005
Ort
Trossö
Hoj
r1
Da Fris skrev:
Så ska det låta, inget mesande från din sida. Skönt att höra...
Ett inlägg här innan så möts vi upp på valfri plats någon dag låter väl bra...?
Ska se om vi inte kan lura med Badboy Rune och Henke oxå, undrar om deras hojar fortfarande är påställda... :confused: Skåning har ju årsförsäkring så han har f-n inga undanflykter att komma med.... :hihi


Blir cross körning i helgen.
Men du får gärna hänga med frisen.
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Lobo Gixxer skrev:
:rofl Gixxerreklamen är ju bara för jävla bra!
Öh, du Sweppe. Har du min kedja hemma eller har jag fått tebax den?

Fan, blev nåt knas med skitdatorn innan om ni undrar varför jag tagit bort inlägget ovan.


Lobo: e du hemma idag, kungen :va
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Fritte. skrev:
Blir cross körning i helgen.
Men du får gärna hänga med frisen.
Det låter som en intressant idé, du berättar när var och hur så står jag för underhållningen...... Kommer ut en sväng till dig på fredag så kam vi lägga lite stridsplaner inför helgen.....
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Lobo Gixxer skrev:
Hade inte du ställt in din för vinterdvala?

Jo men blir det ca 13+ i morgon ställer jag på för en dag. Sen åker hojen ner i molekyler.
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Chirre skrev:
Jo men blir det ca 13+ i morgon ställer jag på för en dag. Sen åker hojen ner i molekyler.

Ah! Ok.
Ja du skulle "modda" lite i vinter va?
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jupp, lite pill blir det nog.

Nån som ska köra i morgon?
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
mrBandit skrev:
Ser ut som jag får jobba över i morgon. :huvet ......men lördag blir det körning om någon vill hänga på!! :D

Imorn ska jag till Trollhättan (Bike) å hjälpa en polare (Instabil här på forat) att hämta hem hanses "nya" hoj. Så det blir nog en heldag.
Lördag SKOGSÅKA på dagen, :fyllisar på kvällen.

Ja just d. Har fått nya filmen idag med den där vi inte får nämna.... :rolleyes:
 

Victoriu´s

KööKEN Racing
Gick med
6 Aug 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Honda XR650R FMF, Hotcams
Nu era gammle fettor e de vinter och dags att dra fram crossen! Vi i team fetta kommer att ta en liten runda norr om Rödeby Lör/Sön (inget för pussy´s), så om du inte har köpt crollen än så är det dags att göra det! (Se det som träning inför kommande sommar)
 
Last edited:

mr.burns

S.M.R
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
zx10r -04, Yz 125 -01
Ja för satan!!!!!
Till helgen ska vi sprätta grus så det står härliga till. Alla dårar är välkomna så länge ni har göken på rätt ställe.
:rock :rock :rock
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Victoriu´s skrev:
Nu era gammle fettor e de vinter och dags att dra fram crossen! Vi i team fetta kommer att ta en liten runda norr om Rödeby Lör/Sön (inget för pussy´s), så om du inte har köpt crollen än så är det dags att göra det! (Se det som träning inför kommande sommar)

:lol :lol du e för j*vla skön du alltså :tummenupp
kör hårt i fettan mannen :yoparty :yoparty :yoparty :tummenupp
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
mr.burns skrev:
Ja för satan!!!!!
Till helgen ska vi sprätta grus så det står härliga till. Alla dårar är välkomna så länge ni har göken på rätt ställe.
:rock :rock :rock

har ni tänkt köra mkt nu tiden som kommer. ligger i förhandling om en 250 cross....
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Da Fris skrev:
Så ska det låta, inget mesande från din sida. Skönt att höra...
Ett inlägg här innan så möts vi upp på valfri plats någon dag låter väl bra...?
Ska se om vi inte kan lura med Badboy Rune och Henke oxå, undrar om deras hojar fortfarande är påställda... :confused: Skåning har ju årsförsäkring så han har f-n inga undanflykter att komma med.... :hihi
Da fries! Din kompis som vi delar garage med är han något ute o kör med sin R6a, vill inte minnas att jag mött eller sett honom nån gång...
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
spinnanders skrev:
Da fries! Din kompis som vi delar garage med är han något ute o kör med sin R6a, vill inte minnas att jag mött eller sett honom nån gång...
Nä, han kör bara Jessika...... :yoparty .Damen mötte honom idag iklädd pälsmössa och vinterjacka modell -40 grader, ivrigt klagandes på den förbannade kylan..... :confused: . Det var ju "bara" + 13 :D . Såg att din traktor var borta från garaget idag, ute och körde eller bara fram och tillbaka till jobbet??? Vi funderar på att dra en runda på söndag klockan 13, intresserad?


Några övriga som är intresserade att köra på söndag. Vi som pratade om det idag var jag och Benny (B-400)
 

Bifogat

  • För fort.jpg
    För fort.jpg
    18.3 KB · Visningar: 36
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top