Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aha, du menade Anders.....kajlyl skrev:13-7-33.. blivande båt chef.
Kapten Engström eller nått sånt, chef över 13:e.
stf. C komp? menar du stf. kompanichef? över vilket isf? 13:![]()
Så tar du en bild när man sitter på en hoj helt enkelt för att få sitta lite, jävla golvet å den lilla ytan å yra omkring på oxå... cool bild på ryggen där PanosPanos skrev:
De va som fan, jaja hejsan chifenDa Fris skrev:Blivande båtchef skrev du. Kommer du att tillhöra Marinbasens personal då under ditt vpl-år???![]()
Är du snäll och ger lite tips om hur prestera en körning med flyt i på bana så släpper jag inga skyddsjyckar efter dig....![]()
Det var ju en militär som var upphov till att denna tråden skapades samt att det är vi som försvarar allas demokrati i denna tråden.....kajlyl skrev:De va som fan, jaja hejsan chifen
Japp blir kvar där.. kommer hänga med Boris på ekipaget.
Några små tipps ska jag nog kunna ge... blir det mycket banåkning i sommar?
fan förstör ju tråden... msn?
kajlyl skrev:Tjenna, har nyss ryckt in på martinbasen. Vi hade häromdagen en föreläsnings dag med bland andra trafikpolischefen i karlskrona.. Han berättade om "Rövens pågar" och att han ofta är inne på hemsidan och tittar på era filmer
Tänkte att några av er säkert finns här också.
hittebarn skrev:Fan frisepånken ,du hade aldrig kunnat hitta oss om d inte varit för min tröja.
Så tar du en bild när man sitter på en hoj helt enkelt för att få sitta lite, jävla golvet å den lilla ytan å yra omkring på oxå... cool bild på ryggen där Panos
Blade 4-ever skrev:Hehe... hade trafikpolischefen inte med sin sin fina utbilndningsrulle som de själva har filmat från sina civilbilar, RP är ju även representerade där hur man "ska" köra![]()
Välkommen till karlskrona, hoppas du har hojjen med dig![]()
svänga e överskattat...Blade 4-ever skrev:Hahaha... SANT! Fast trafikpolisen verkar vara dukigt långsinta. De kommer aldrig glömma när RP ägde stan![]()
Snart blir det fett med bus igen, ska bara lära mig svänga också![]()
hittebarn skrev:svänga e överskattat...
va ute en runda med moppen i dag.saaaaatans så kallt ,men men... helvete vad folk glodde,en del tummen opp blev det av bilisternahittebarn skrev:bra länk frise pånken om att man ska glo åt bägge sidorna innan man kör ut.![]()
hevete vad jag hoppade till .detta hände mig i somras med den röda hayabusan..fast då hade jag tantan som ryggsäck.flög över biljäveln :kocko vissa ska inteha ett körkortDa Fris skrev:För er som undrar vad jag och Hittebarn dillar om.....
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=108408
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT