Karlskrona

bamsefar skrev:
2437533 nej,får jag inte den såld nu så behåller jag den nästa sommar åxo.det e ett bra pris...

Tro atsingen att den är svår såld om du inte ens svarar på PM här så svarar du kanske heller inte på mail om hojen ?? :confused:

hittebarn skrev:
2440599 Köpa literhoj??

Literhoj....:confused:

:hihi

Mer kubik åt folket!!!

Ska du inte med upp Hitte på strippen på lördag?
Vore kul o se va en sån hoj går för.

Anders o Instabil ska spöa mig så det stänker om att:)

B-400 skrev:
2441266 Literhoj....:confused:

:hihi

Mer kubik åt folket!!!

Ska du inte med upp Hitte på strippen på lördag?
Vore kul o se va en sån hoj går för.

Anders o Instabil ska spöa mig så det stänker om att:)
Är det bara väder så hakar ja gärna på. Ja slår en pling imårrn så kan vi se

Jo både ja å spinnes fruga tog lite kort, dock tog ja medmobilkameran från ganska långt håll, hon tog med en engångskamera. dom ja har e för stora för att ladda upp om man inte skär ner dom å då ser man inte så mkt. jodå, d e både med b400 å instabil.
Lagom med folk, inte en massa vrålfulla emmabodabönder med dunderprilla å eddie meduzaväst å med öl i näven, inget sådant, en bullens korv 10kr, en läsk/vatten 5kr. 100-200 i publiken vet inte antalet startande, många som kom å gick... en ganska ful volvo från kalmartrakten körde 9.95. en volvo 140 körde halvlåg 10a. B400 låg på 10,50

Last edited:
hittebarn skrev:
2446882 Jo både ja å spinnes fruga tog lite kort, dock tog ja medmobilkameran från ganska långt håll, hon tog med en engångskamera. dom ja har e för stora för att ladda upp om man inte skär ner dom å då ser man inte så mkt. jodå, d e både med b400 å instabil.
Lagom med folk, inte en massa vrålfulla emmabodabönder med dunderprilla å eddie meduzaväst å med öl i näven, inget sådant, en bukkens korv 10kr, en läsk/vatten 5kr. 100-200 i publiken vet inte antalet startande, många som kom å gick... en ganska ful volvo från kalmartrakten körde 9.95. en volvo 140 körde halvlåg 10a. B400 låg på 10,50
Körde du?

Panos skrev:
2446957 Men det skulle inte vara någon publik hade jag för mig!??
Eller har jag fel?
Dom som åkte med i bilarna å på hojarna fick komma in, ja var instabils tidkortshållare he he, b400s broder var där inne med sin bil oxå, så lite publik var det. det var inte några problem å ta in hojen där.

Måndagen den 25/9 kl:17-20, är det kvällskörning på Anderstorp!
Ca 3x30 minuter och det kostar 400kr.
Intresseanmälan skickas till: volmar mårtensson <volmar@scandinavianraceway.info>

Passa på att hänga med!!

Instabil skrev:
2451124 Ja det är bara till att grattulera .. jag håller vad jag lovat .. Choklad på G..

Njut av den . nästa gång då jävlar....
Du får borra upp din till 1200cc å banta ner dig 35kg så kanske du kan matcha B400. Tyckte bägge ni hade helt ok starter.

hittebarn skrev:
2451343 Du får borra upp din till 1200cc å banta ner dig 35kg så kanske du kan matcha B400. Tyckte bägge ni hade helt ok starter.

inte banta och inte borra, en Turbo måste kunna lösa problemet ... :tummenupp

eller så får jag helt enkelt lära mig köra ..

Instabil skrev:
2452146 inte banta och inte borra, en Turbo måste kunna lösa problemet ... :tummenupp

eller så får jag helt enkelt lära mig köra ..

...turbo......... :D

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back