Karlskoga, och pannkakor igen...

Skrattar så tårarna rinner efter att ha läst din rapport :tungan
Du rockar mannen!!
Ses till helgen då vill jag har repris på pallen (gärna högre upp)

Hmmmmm... ingen som sitter och håller på en tank till en zx-10R ? :va

Var på plåtverkstaden idag, och han dömde ut den....
"Den går aldrig att få snygg igen, köp en ny...."
Typiskt....

Jaja, tillbaka till lackboxen nu..... :3freak

Macke skrev:
Hmmmmm... ingen som sitter och håller på en tank till en zx-10R ? :va

Var på plåtverkstaden idag, och han dömde ut den....
"Den går aldrig att få snygg igen, köp en ny...."
Typiskt....

Jaja, tillbaka till lackboxen nu..... :3freak

Vad var det för plåtis? Tanken är ju knappt bucklad, jag har sett värre tankar än så bli snyggt reparerade.

Macke skrev:
på 4:e varvet tappar jag styrdämparen...Den så sköna ZX-10'an förvandlas nu till en best, ett riktigt odjur som gör sitt yttersta för att kasta av mig så fort det börjar gå undan... En skräckuplevelse....!!!
Dom som säger att Zx-10'an är okörbar utan styrdämpare.... Dom har fan helt rätt.... :rolleyes:

Nu får det bära eller brista tänker jag, och håller fullt ut på rakan.....
SHIT VAD DET VOBBLAR NU!!!!!!!! Håller i, petar i nästa växel....
HELVET, det hrä går inte....
Har nu styrfladder som slår från styrstopp till tyrstopp.... Pang, pang, pang, pang.. Tappar fästet på fotpinnarna och förvandlas till passagerare över mållinjen....

Neutral skrev:
Någon hoj ska alltid vara "the bad guy" i varje klass, i literklassen är det min och den är ju helt omöjlig att köra utan styrdämpare. I själva verket monteras de flesta styrdämpare av rena posörer som aldrig besökt en bana.

:rofl tror att Macke och Neutral inte är helt överens ang behovet av styrdämpare på ZX10:an.. :hihi

Goffe skrev:
:rofl tror att Macke och Neutral inte är helt överens ang behovet av styrdämpare på ZX10:an.. :hihi
Har du klistrat in mitt citat från en annan tråd eller? :va Vilket fall som helst så missförstod du. Behovet av en fabriksmonterad halvkass, ej justerbar, styrdämpare är lågt eller inget. Det vidhåller jag. Att sedan Macke som kör mycket fortare än mig (och de som jag syftar på i citatet) behöver en bra styrdämpare är en helt annan sak.

Ja jäklar Macke... Kan säga att det var bland de nervigaste 12-13 passeringarna genom Ejes som jag varit med om som funktionär... Kan fortfarande inte fatta hur fanken du kom igenom där vissa gånger med styrfladder, bakhjulssläpp... ja i princip allt man kan råka ut för på en bana. Var inte bara en och två gånger som det ryckte i den gula när du passerade och försvann ner i svackan.

Grymt bra kört!!

Tja frågan är om man vill koncetrera sig på skaket elelr på sin körning. Jag tänker fixa styrdämpare till min tia så kan jag lägga 100% på att få hojen runt banan så fort som möjligt :)

bara mina två cent :)

Deagol skrev:
Tja frågan är om man vill koncetrera sig på skaket elelr på sin körning. Jag tänker fixa styrdämpare till min tia så kan jag lägga 100% på att få hojen runt banan så fort som möjligt :)

bara mina två cent :)

Öhh??? Nån hemma? :va

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti