Karlskoga avslutningsfest 25/10!

Det tar jag som en inbjudan! ;)
Det gör du rätt i! Vi behöver en skön ljug-session lite närmre säsongen så vi kan hetsa omkull varandra i ett tidigt skede. Sedan sätter vi pengar, upp till 20 kr, på vem som vinner olika kategorier, krascher, sladdar, tider, o ... vinster. :tungan

:)

Blingan bjuder gullen på skumpa :tummenupp

attachment.php

Va fan har du fått lönehöjning, du brukar ju inte flascha me skumpa:va Å ja som alltid trott du gick igång på babes.:D :D :D

Det gör du rätt i! Vi behöver en skön ljug-session lite närmre säsongen så vi kan hetsa omkull varandra i ett tidigt skede. Sedan sätter vi pengar, upp till 20 kr, på vem som vinner olika kategorier, krascher, sladdar, tider, o ... vinster. :tungan
:)

Jag ska köra hela säsongen 2009 utan en enda krasch, sug på den ni!! Jag sätter 20 kr:D

(Jag reserverar mig för händelser utanför min kontroll som påkörningar, sprängda motorer, olja/skit på banan, dåliga däck, andra materialfel, nervositet, felbedömingar, övertro på mig själv, andra felbedömningar mm)

Va fan har du fått lönehöjning, du brukar ju inte flascha me skumpa:va Å ja som alltid trott du gick igång på babes.:D :D :D

det handlar väl mer om att man inte har så mycke utgifter :tummenupp

och brudarna (bruden) drog jag till hotellrummet efter sista dansen (kvart-i-tre) :yoparty :tuttar

de du jansson, du missa nått!! hålla på att kryssa finland funkar inte..

det handlar väl mer om att man inte har så mycke utgifter :tummenupp

och brudarna (bruden) drog jag till hotellrummet efter sista dansen (kvart-i-tre) :yoparty :tuttar

de du jansson, du missa nått!! hålla på att kryssa finland funkar inte..

Du menar att chefen dega både skumpan å cheyen:D :D

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...