Karlshamn

Så ja. Första turen klar. Karlshamn till Asarum och tillbax. Satans kallt så vi ger det 2-3 veckor till :yoparty

Jag kan intyga hur kallt det var när jag mötte dig vid havremopederna (stallet) på din väg från Asarum, för en gångs skull så var jag glad för att det inte var jag på hojen

HAHA ok. Ja det var fan vad kallt det var. Men nu är våren på väg. (säger iaf tidningen) Så snart kan vi nog köra.

Jag kan intyga hur kallt det var när jag mötte dig vid havremopederna (stallet) på din väg från Asarum, för en gångs skull så var jag glad för att det inte var jag på hojen

-2 grader när ja hämtade min hoj och körde 20mil, aldrig i hela mitt liv upplevt en sådan kyla ( och jag arbetar trots allt i kyla ) så jag vet hur det kan va =)

Var premiär i helgen då ja.. Kallt och allmänt äckligt var det men f-n så kul!! Men jag väntar nog med nästa runda ett tag till...

Edit:
Är nu uppskriven på SVT :tummenupp

Last edited:
Var premiär i helgen då ja.. Kallt och allmänt äckligt var det men f-n så kul!! Men jag väntar nog med nästa runda ett tag till...

Edit:
Är nu uppskriven på SVT :tummenupp

Kallat var det, men som du sa faan så kul :yoparty

Gött att du skrivit upp dig " till slut " :tungan :tummenupp

Jag och grabben körde till Kristianstad i lördags och tittade när lillgrabben spelade hockeyturnering, jättefint och gott väder hela dagen så vi stannade hela dagen och var inte hemma förrän vid 20.30 på kvällen. 4 minus och lagom frusna när vi dönade in och satte oss framför kakelugnen.:gnissla
Dygnstempen ser ut att bli bättre framöver dock inte det övriga vädret, ser lite grått ut så det är väl regnperioden som börjar nu kanske:mad:

Blir det någon gemensam historia från blekinge till svt eller hur brukar ni göra? Om det är ok så hänger jag på isåfall.

Jag och grabben körde till Kristianstad i lördags och tittade när lillgrabben spelade hockeyturnering, jättefint och gott väder hela dagen så vi stannade hela dagen och var inte hemma förrän vid 20.30 på kvällen. 4 minus och lagom frusna när vi dönade in och satte oss framför kakelugnen.:gnissla
Dygnstempen ser ut att bli bättre framöver dock inte det övriga vädret, ser lite grått ut så det är väl regnperioden som börjar nu kanske:mad:

Blir det någon gemensam historia från blekinge till svt eller hur brukar ni göra? Om det är ok så hänger jag på isåfall.

Hehe okok, sett att dom i alla fall soppat upp gruset i de flesta rondelllerna nu :) och nu på lör skulle de bli upp till 15g & sön :)upp till hela 20g. Ja vädret var " dagtid " riktigt bra i lördags, söndagen var inte riktigt lika skonsam , tyvärr :rolleyes:

Ja klart vi samåker, det skrev jag väl tidigare ? :va

Kan bestämma mötesplats nån vecka innan det är dags :tummenupp

Jag ska kolla imorgon hur jag jobbar den 30:e april. Är jag ledig hänger jag på :)

Ja klart vi samåker, det skrev jag väl tidigare ? :va

Kan bestämma mötesplats nån vecka innan det är dags :tummenupp

Klart du gjorde, får väl skylla på att de få celler som det fortfarande är funktion i frös i lördags och har inte tinat upp ännu :confused:

Häggis:
Brrrrr -4? Då hade jag sålt hojen på parkeringen o tagit taxi hem :D Hmm nej kanske inte, men det hade tagit emot att köra hem iaf :)

j.jo:
Vi kan väl träffas där vi brukar? :tummenupp

Bergan:
Japp kolla upp det o häng på om du kan :)

j.jo:
Vi kan väl träffas där vi brukar? :tummenupp

Ja fan de låter =) Just vaxat och putsat upp hojen så nu känner man sig äntligen som folk igen :)

Bergan:
Japp kolla upp det o häng på om du kan :)[/QUOTE]

Ja de får du se till att göra Bergan :yoparty

Häggis, de är förståeligt med tanke på den kylan :D

Vart håller alla andra hus som brukar vara med & köra ?
Hade vart duktigt trevligt med fler folk från K-hamns trakten när vi ska på svt, men de e fortfarande lite torka på denna tråd :huvet

Last edited:
eventuellt en runda lör & sön för min del om vädret tillåter =)

Ser inte ut att bli nåt hojväder i helgen så jag hoppar iaf... Fick nog av kyla i söndags :)

Bergan: Klockrent ! =)

K5: Ja för fan klart du ska med :tummenupp

Trodde du fastnat i ett rör nånstans, länge sen man hört från dig på tråden....... :va

Men satan va gött, verkade inte som så många var sugna på svt när ja skrev förfrågan men nu verkar de som vi blir ett par i alla fall :yoparty

Last edited:
Bergan: Klockrent ! =)

K5: Ja för fan klart du ska med :tummenupp

Trodde du fastnat i ett rör nånstans, länge sen man hört från dig på tråden....... :va

Men satan va gött, verkade inte som så många var sugna på svt när ja skrev förfrågan men nu verkar de som vi blir ett par i alla fall :yoparty

haha riktigt sugen på att köra nu. har du varit ute o kört än?

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back