Karlshamn

vafan, bara massa 4or som är ute och kör här omkring:confused: när ska ni komma över till enstånka? :krama

Jag gasade R1an till Karlshamn i onsdags - det var helt underbart :)

vafan, bara massa 4or som är ute och kör här omkring:confused: när ska ni komma över till enstånka? :krama

Var på G att byta till motard för några år sedan när alla andra gjorde det. Men höll tappert kvar i sporthojen. Plastraketerna ökar igen :yoparty :)

Mavve: Brukar du köra här i krokarna? :)

Jobbar du eftermiddag hela veckan Bergan? Man kan ju ta nån kortare runda nån dag oxo..

Var ute på havet o Bokö i söndags och lyckades bränna knäna, smalbenen, pannan och ovansidan på fötterna.. Förutom att man ser ut som ett stoppljus så gör det lite småont på brännan.. Får se om man kan få på sig stället överhuvudtaget.. Men det går säkert :)

Peppe : du kanske skulle byta till motorcykel och sluta köra moppe :arsele

Ja en liten runda i veckan låter bra. Jobbar själv till 5 denna veckan.

Hahaha, lycka till med o få på dig stället JK :D
Idag jobbar jag natt sen resten EM :huvet

Jag kan ansluta till fem/halv sex tiden om någon annan e på...
Tis och Ons är det fotboll med start 20:00 resp 20:30...
En liten runda under de dagarna - hemma till kickoff.

Alt. en längre runda på Torsdag...

Någon som e på?

:hojcbr

// M.

Hahaha, lycka till med o få på dig stället JK :D
Idag jobbar jag natt sen resten EM :huvet

Last edited:
Den enda vardagen jag kan denna veckan är på fredag annars jobbar jag 14:00-22:00 :(

Verkar som att jag bara kan imorron, onsdag.. Frågan är bara vart man ska ta vägen, men det kan man ju bestämma sen.. Vad sägs om Jet i K-hamn kl 17 imorron så får vi se? Ett förslag är att dra ner till Sjöbo..

Verkar som att jag bara kan imorron, onsdag.. Frågan är bara vart man ska ta vägen, men det kan man ju bestämma sen.. Vad sägs om Jet i K-hamn kl 17 imorron så får vi se? Ett förslag är att dra ner till Sjöbo..

Hinner ja så e ja på 17,00 jet

Jag är på!
Ses vid 17 tiden vid JET. :tummenupp

Tack för igår :tummenupp Vi kom ner lite sent till Sjöbo men vi hann iaf :) hann du se nåt av fotbollen Martin? :D

Väntade på dig Ant3 men vid 17.30 så kände vi att vi var tvugna att köra, visste inte om du skulle hänga med eller ej..

Last edited:
Ok ok. Nej kom inte ifrån som jag skulle igår. Blev lite övertid. Får säga till lite innan med och inte dagen innan :D .

Jag o Palme ska ner till Claessons på måndag runt 10:30 / 11:00. Ner o prova lite hojjar. Samt en liten runda efter. Någon sugen bara säg till :)

Tack för igår :tummenupp Vi kom ner lite sent till Sjöbo men vi hann iaf :) hann du se nåt av fotbollen Martin? :D

Väntade på dig Ant3 men vid 17.30 så kände vi att vi var tvugna att köra, visste inte om du skulle hänga med eller ej..

Ja det blev lite hastigt bestämt, skulle egentligen inte kört i onsdags utan idag.. Men det blev lite körigt så det fick bli så..

Jobbar på måndag så jag hoppar det iaf.. Men snart är det semester :)

Ja tack för rundan grabbar, riktigt trevligt. Synd bara att pappa gris var i Sjöbo:arsele Se om vi kan lösa så mc:n låter lite mer till nästa runda =)

Ja tack för rundan grabbar, riktigt trevligt. Synd bara att pappa gris var i Sjöbo:arsele Se om vi kan lösa så mc:n låter lite mer till nästa runda =)

Ja det var synd att de var tvugna att vara där o jävlas.. Hehe ja det måste fixas, du hörs ju inte.. Rent trafikfarligt det :D Hör av dig om du behöver ett handtag :tummenupp

Bergan: Det var jag, K5, martin1000cc, j.jo som susade ner till rakan..

Förresten så drar jag nog från jobbet lite tidigare idag.. så om nån annan är ledig vid 13-14 tiden så tänkte jag snurra en sväng då, tog hojen till jobbet så jag kör direkt.. Men måste vara hemma igen senast 16...

Last edited:
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...