Markus skrev:Du är för skön, det är så jävla bra att du finns.![]()
Nu ska du vara snäll!
Ni har ju ah17 och Vi har bonny! Vi behöver båda våra überseriösa vapendragare!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Markus skrev:Du är för skön, det är så jävla bra att du finns.![]()

korvgubbe skrev:Nu ska du vara snäll!

Snälla! Kalla mig vad som helst men jämställ mig inte med AH17!korvgubbe skrev:Nu ska du vara snäll!
Ni har ju ah17 och Vi har bonny! Vi behöver båda våra überseriösa vapendragare!
![]()
![]()

bonny skrev:...jag lovar att ljuga, bedra och kasta skit på vem som helst...

Vegas skrev:Varför får man inte avbilda Mohamed??
bonny skrev:Snälla! Kalla mig vad som helst men jämställ mig inte med AH17!![]()
Flåt.! Ni är varandras motsattser! yin och Yang!Markus skrev:Under islams första århundraden (600-1000-tal), formades en norm som inom sunnitisk islam att förbjuda avbildningar av varelser som har en själ.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=519594
korvgubbe skrev:Flåt.! Ni är varandras motsattser! yin och Yang!
Chrille skrev:Ujujuj. Det var grovt. Bonny är en stor man om ursäktar dig så lätt.![]()

Humor!!ah17 skrev:Apropå de senaste dagarnas mordhot och dödsfall i islams namn.
Glöm inte att islam egentligen är en fredens religion
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ah17 skrev:...SVT debatt var ju ganska bra för en gångs skull när en kvinna pressade Lennart på om varför SVT inte visade bilderna.
Rädsla och inget annat säger jag....
ah17 skrev:Apropå de senaste dagarnas mordhot och dödsfall i islams namn.
Glöm inte att islam egentligen är en fredens religion
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ah17 skrev:Alla mina favorithemsidor verkar vara nere eller svåra att komma åt. Kan det vara konspirationen som drar åt tumskruvarna.
Kul att Freivalds kräver att SD tar sitt ansvar. Som jag förstått det så har inte regeringen lyft ett finger för att förhindra eller kommentera de attentat som SD blivit utsatta för genom åren.....kanske man kan fundera på hur SD känner inför denna uppmaning då.
Nä det är väl lika bra att införa Sharia i Sverige. SVT debatt var ju ganska bra för en gångs skull när en kvinna pressade Lennart på om varför SVT inte visade bilderna.
Rädsla och inget annat säger jag....
[- sNaIjK -] skrev:Oj oj oj, vilket j-vla liv det kommer bli nu. Tänk att Sverige för en gångs skull inte passivt kan titta på & suga på tummen som vi gjort dem senaste 100 åren.

ah17 skrev:SVT debatt var ju ganska bra för en gångs skull när en kvinna pressade Lennart på om varför SVT inte visade bilderna.
McB skrev:Varför ska SVT eller någon svensk dagstidning visa bilderna över huvud taget? För att provocera? Finns det någon annan motivering till varför man bör göra det så vill jag gärna höra den.
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |