Video Karatefylla JJ(CBR)JJ

I like!
Killen är ju ganska begåvad filmkille, med en, om än annorlunda, stor portion humor! Så kör hårt, laborera lite mer med inställningar på kameran. +1 faktiskt.
Och alla ni som kommenterar körningen, montera själv en kamera på hojen så ska ni se att 8 av 10 kör också som fanskapet är snott.

Hoppas du inte lyckas med vad jag gjorde nyss ute på vägen i en kurva. Låg i strax över 100 och lyckades få upp bakhjulet på den vita linjen. Hela kurvfan efter så gick jag på drifting. Ok jag har skitdäck (AVON) på min, men va en close call jag gjorde.

Hoppas du inte lyckas med vad jag gjorde nyss ute på vägen i en kurva. Låg i strax över 100 och lyckades få upp bakhjulet på den vita linjen. Hela kurvfan efter så gick jag på drifting. Ok jag har skitdäck (AVON) på min, men va en close call jag gjorde.

Tur det gick bra eller fall!..

Borde själv inte säga någonting........ Men ta det lugnt. Krävs en stor portion tur för att klara sig i längden. Alla har inte det.

I övrigt, kör hårt :tummenupp

Vända sig om och peka finger är enligt mig barnsligt och fegt på en 2 hjuling, stanna och säg det till han i ögonen om du vågar. Jag hade då läxat upp det om du så visade mig nageln.
Kör för guds skull inte på vägmarkeringarna i regn som hela forumet nu informerat dig om.
Nästa gång du klipper rött o kryper ut i en grön fil så kanske det råkar stå en R32a där som klipper dig och fjoll hondan.
Sorry om jag låter sur, men vårdslösa idioter i trafiken finns det gott om, tur att du håller dig nere i göteborg ^^

Vända sig om och peka finger är enligt mig barnsligt och fegt på en 2 hjuling, stanna och säg det till han i ögonen om du vågar. Jag hade då läxat upp det om du så visade mig nageln.
Okej det tycker du! Men en fråga då till dig!
Hade du stannat framför en långtradare för att försöka snacka med han?:död

Såg dig i går när du stod parkerad vid Skogome, typ vid någon matbutik.

Kom puttrande på min blåa knall... såg att du hade kameran på hjälmen redo haha :tummenupp

Okej det tycker du! Men en fråga då till dig!
Hade du stannat framför en långtradare för att försöka snacka med han?:död

Absolut ! jag hade pallnitat och siktat in mig på det mittersta extraljuset med vänster öra, sedan ställt mig upp, pekat finger som du och lägga bena på ryggen ^^

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti