Karaoke I Gbg -var?

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Lovade att anordna karaoke för ett gäng utbytesstudenter. Av naturen är man lat så jag satte datum först, nästa onsdag, men ingen plats. Kikade på Harry´s hemsida och dom har varannan onsdag men det blir "fel" vecka.
Frågan är givetvis -Vart finns det karaoke i Göteborg på onsdagar?

i mitt vardagsrum om dom är av könet kvinnor/flickor:tuttar och snygga så kan jag säkert utbyta lite erfarenheter :D :D :D

hoppas inte carro ser det här

stars n bars har karaoke ibland har jag för mig.. inget ställe jag hänger på men ar för mig at jag varit där och sjungit nångång iaf :3freak :va :fyllisar

Gamle Port vid palladium har ju.. men ingen aning om det har öppet på onsdagar.

Kinan (eller vad det nu är) längst ner på Djurgårdsgatan har karaoke. Ring och hör med dom, ställer säkert upp.

Dom har buffe oxå...iaf på helgerna...

Röda rummet vid järntorget.. men jag vet inte vilka dagar!

General E skrev:
Lovade att anordna karaoke för ett gäng utbytesstudenter. Av naturen är man lat så jag satte datum först, nästa onsdag, men ingen plats. Kikade på Harry´s hemsida och dom har varannan onsdag men det blir "fel" vecka.
Frågan är givetvis -Vart finns det karaoke i Göteborg på onsdagar?

I vissa länder är inte huvudsyftet med karaokeclub att sjunga karaoke. Är du säker på att ni "talar samma språk"? :hihi

flugan skrev:
I vissa länder är inte huvudsyftet med karaokeclub att sjunga karaoke. Är du säker på att ni "talar samma språk"? :hihi
Menar du att alla inte gillar att "snacka i micken" ?

:rolleyes:

Hmm, smilosarna har bytt plats... :confused

flugan skrev:
Menar att i vissa länder är "snacka i micken" endast täckmanteln för annan ljusskygg verksamhet :hihi
Så, det här gänget med utbytestudenter kanske borde kontakta Club Sunrise istället? :rolleyes:

Hälsa från mig så kommer ni i en ett nafs, Hälsa Frank :rolleyes:

Tycker vi tar nästa fest på sunrise, bara att dra på sig halloweenkläderna och piska loss! Eller skinnställen....
Verkar inte som om gbg är karaokehuvudstaden i Sverige, inte på onsd iaf. En stolle snackade om 500kr per halvtimme! Suck. Får helt enkelt byta dag så ordnar det sig. Tack för tipsen!

General E skrev:
Tycker vi tar nästa fest på sunrise, bara att dra på sig halloweenkläderna och piska loss! Eller skinnställen....
Verkar inte som om gbg är karaokehuvudstaden i Sverige, inte på onsd iaf. En stolle snackade om 500kr per halvtimme! Suck. Får helt enkelt byta dag så ordnar det sig. Tack för tipsen!
Mjo, har hört genom en kompis :rolleyes: att dom släpper in toyboys ibland :rodnar

Gottis skrev:
visste väl att du va medlem där Mark :D :D

ska du på FPP den här månaden lr :tummenupp

Nope, annat på gång. Hälsa folket om du ska dit! :tummenupp
Julfesten har jag däremot inte tänkt att missa.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu