Kapade kopplings/bromshandtag????

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Tjena,har för mig att det fanns en tråd om någon som kapat sina kopplings- å bromshandtag?Har sökt men hittar den inte!Är det någon snäll själ som känner igen sig å kan lägga upp bilderna igen så blir jag tacksam/Jonte

VTRjonte skrev:
Tjena,har för mig att det fanns en tråd om någon som kapat sina kopplings- å bromshandtag?Har sökt men hittar den inte!Är det någon snäll själ som känner igen sig å kan lägga upp bilderna igen så blir jag tacksam/Jonte

Nu får du ge dig din APA :hihi

Du har ingen GP-Räcer så kör med dina touringhandtag så funkar det fin fint ! :arsele

VTRjonte skrev:
Jag har bilder :tuttar :tuttar vill du se dem???? :hihi :hihi

Liemannen skrev:
NU har Farbror ännu en gång fixat dina "parts" :tummenupp lägger dem i garaget i afton. :banana :banana

Men satan i gatan asså Farsan du är ju helt enkelt Supertysken :tummenupp :Bugar

Jag o TouringJonte åker till Oves en kort runda, vi är i garaget vid 18,30 ca. Ska jag fixa kaffe till oss?

åter igen tack! :pannkyss

ZXRMANNEN skrev:
Men satan i gatan asså Farsan du är ju helt enkelt Supertysken :tummenupp :Bugar

Jag o TouringJonte åker till Oves en kort runda, vi är i garaget vid 18,30 ca. Ska jag fixa kaffe till oss?

åter igen tack! :pannkyss
Ja tack men du vet?? jag har ju Stugan i afton :tummenupp men jag går ner vid 9.00 tiden :va

Härligt "grabbar" :finger Här ställer man en fråga å så blir man orättvist påhoppad :4skrika

Liemannen skrev:
Ja tack men du vet?? jag har ju Stugan i afton :tummenupp men jag går ner vid 9.00 tiden :va

Men va F, skicka ner kläderna till din nya i skåne.. Du ska hålla på med Tuffa grejor som att köra hoj osv. Tvätta det är ju bara för :tuttar :tummenupp :D

Liemannen skrev:
Jag vet en som kapade sin ljud dämpare :tummenupp du kan ju snacka med honom :arsele

:kulspruta :tomten

Jag vet en som lackade om sina fälgar. Efter ett tqg ringde Spicegirls o frågade om du om köpa hans hoj!

VTRjonte skrev:

Har kapat både broms och kopplingshandag på min och tycker det blev kanon. Perfekt vid växling på slangen och vid stoppies då man bara behöver två fingrar, och blir det inte bra så finns det ju nya att köpa i affär´n.

Bifogat

• kapat handtag.jpg
    kapat handtag.jpg
    77.8 KB · Visningar: 136
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti