Jonte76
Sporthojsnörd
Tjena,har för mig att det fanns en tråd om någon som kapat sina kopplings- å bromshandtag?Har sökt men hittar den inte!Är det någon snäll själ som känner igen sig å kan lägga upp bilderna igen så blir jag tacksam/Jonte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
VTRjonte skrev:Tjena,har för mig att det fanns en tråd om någon som kapat sina kopplings- å bromshandtag?Har sökt men hittar den inte!Är det någon snäll själ som känner igen sig å kan lägga upp bilderna igen så blir jag tacksam/Jonte
Jag har bilderVTRjonte skrev:Tjena,har för mig att det fanns en tråd om någon som kapat sina kopplings- å bromshandtag?Har sökt men hittar den inte!Är det någon snäll själ som känner igen sig å kan lägga upp bilderna igen så blir jag tacksam/Jonte
NU har Farbror ännu en gång fixat dina "parts"ZXRMANNEN skrev:Nu får du ge dig din APA![]()
Du har ingen GP-Räcer så kör med dina touringhandtag så funkar det fin fint !![]()
Liemannen skrev:Jag har bilder![]()
vill du se dem????
![]()
![]()
jajaZXRMANNEN skrev:Jag vill ialf inte se några bilder från Skåne![]()
Vad gör du här inneDu ska jobba på mina grejor nu!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Liemannen skrev:NU har Farbror ännu en gång fixat dina "parts"lägger dem i garaget i afton.
![]()
![]()
Ja tack men du vet?? jag har ju Stugan i aftonZXRMANNEN skrev:Men satan i gatan asså Farsan du är ju helt enkelt Supertysken![]()
![]()
Jag o TouringJonte åker till Oves en kort runda, vi är i garaget vid 18,30 ca. Ska jag fixa kaffe till oss?
åter igen tack!![]()
Liemannen skrev:Ja tack men du vet?? jag har ju Stugan i aftonmen jag går ner vid 9.00 tiden
![]()
VTRjonte skrev:Härligt "grabbar"Här ställer man en fråga å så blir man orättvist påhoppad
![]()
VTRjonte skrev:Härligt "grabbar"Här ställer man en fråga å så blir man orättvist påhoppad
![]()
ÅnejZXRMANNEN skrev:Men va F, skicka ner kläderna till din nya i skåne.. Du ska hålla på med Tuffa grejor som att köra hoj osv. Tvätta det är ju bara för![]()
![]()
![]()
Liemannen skrev:Ånejdärnere gör man allt utom å tvätta
![]()
![]()
Jag vet en som kapade sin ljud dämpareVTRjonte skrev:Härligt "grabbar"Här ställer man en fråga å så blir man orättvist påhoppad
![]()
Liemannen skrev:Jag vet en som kapade sin ljud dämparedu kan ju snacka med honom
![]()
ZXRMANNEN skrev:![]()
![]()
Jag vet en som lackade om sina fälgar. Efter ett tqg ringde Spicegirls o frågade om du om köpa hans hoj![/QUOT>
Japp å storahade hon åxå
men det börjar väl din Dyna åxå att få nu
![]()
![]()
Liemannen skrev:ZXRMANNEN skrev:![]()
![]()
Jag vet en som lackade om sina fälgar. Efter ett tqg ringde Spicegirls o frågade om du om köpa hans hoj![/QUOT>
Japp å storahade hon åxå
men det börjar väl din Dyna åxå att få nu
![]()
![]()
![]()
Du hamnar säkert där igen
![]()
VTRjonte skrev:Tjena,har för mig att det fanns en tråd om någon som kapat sina kopplings- å bromshandtag?Har sökt men hittar den inte!Är det någon snäll själ som känner igen sig å kan lägga upp bilderna igen så blir jag tacksam/Jonte
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |