Kapa i kolfiber?

TLRR skrev:
Tänk på att använda mask när du slipar och jobbar med kålfajber.Partiklarna från kolfibern är mycket elak för kroppen invärtes och kan vandra runt då kroppen inte stöter bort dessa partiklar och fibrer.
Ex. Jag fick en sticka av detta material och fick inte bort den,ett halvår senare kom den ut på ett helt annat ställe.Det blir inga infektioner som en vanlig sticka eller grad.

:tummenupp Så sant så. Det är ett badass Mtrl asså!.. Ja det blir mask o skit ikväll så att man inte sväljer en massa skit!

ZXRMANNEN skrev:
:tummenupp Så sant så. Det är ett badass Mtrl asså!.. Ja det blir mask o skit ikväll så att man inte sväljer en massa skit!
vad e de för snack?????? lite råbarkad e du väl?? :gnissla de e bara att gå på ju,, :tummenupp skjölj ner det med ett par pilsnér ju :tungan

:spammer shit grabbar :ajjabajja , ni spammar värre än 125-forumet! :notme :tomten

(smiley fetish!?! not me... :arsele )

gör det enkelt för dig.....använd ett vanligt bågfilsblad! funkar fin fint!

TLRR skrev:
Tänk på att använda mask när du slipar och jobbar med kålfajber.Partiklarna från kolfibern är mycket elak för kroppen invärtes och kan vandra runt då kroppen inte stöter bort dessa partiklar och fibrer.
Ex. Jag fick en sticka av detta material och fick inte bort den,ett halvår senare kom den ut på ett helt annat ställe.
Var,var :3freak

Liemannen skrev:
vad e de för snack?????? lite råbarkad e du väl?? :gnissla de e bara att gå på ju,, :tummenupp skjölj ner det med ett par pilsnér ju :tungan

Han råbarkad :va Han är ju som ett tjej- :arsele När han dricker bira så blir han blödig å börjar gosa med tjejen sin.......... :tungan

Han spelar bara tuff i garaget!!! Igenteligen skulle han vilja vara hem hos tjejen å :krama

Liemannen skrev:
jaaa det har jag fattat för länge sedan :mad: han ska inte åka båge,,,han ska köra en kombi av nåt slag :arsele

En såndäringa 245:a....vit :tungan

Igår borrade jag bort nitarna och kapade av min fina V&H burk, var lite nervös då jag inte var helt säker på resultatet. Men nu när den är klar ( I princip ) så blev jag MKT nöjd!. Den kommer säkert att låta en aning men det är ju bara roligt :banana

Tänkte kanske slänga upp en bild så ni kan se resultatet. I helgen skall jag bara nita om och göra slutröret modell större o lite annat. Kommer att bli coolt tror jag, lite GP-känsla :tummenupp

Kapade den med en vanlig bågfil, hur enkelt som helst faktiskt, kanten blev hur fin som helst!

Liemannen skrev:
japp,,jag har anat de heela tiden :lol :lol vilken otäcking,,,,,de var därför han ville fixa bakänden så fort :galen

Min bakände är det ända ni kommer att se i sommar när vi är ute o kör! Skaffa er ett liv nu va!! :fatta! :rofl

Ikväll blir det nog lite :tuttar :fyllisar för att imorgon :huvet :rofl

ZXRMANNEN skrev:
Igår borrade jag bort nitarna och kapade av min fina V&H burk, var lite nervös då jag inte var helt säker på resultatet. Men nu när den är klar ( I princip ) så blev jag MKT nöjd!. Den kommer säkert att låta en aning men det är ju bara roligt :banana

Tänkte kanske slänga upp en bild så ni kan se resultatet.
Kapade den med en vanlig bågfil, hur enkelt som helst faktiskt, kanten blev hur fin som helst!

Kul att det blev bra :tummenupp
Då kanske det slutar med att jag kapar ner mina lite oxå.
Ser fram emot å se lite bilder på det hela...

//TwinSucker

TwinSucker skrev:
Kul att det blev bra :tummenupp
Då kanske det slutar med att jag kapar ner mina lite oxå.
Ser fram emot å se lite bilder på det hela...

//TwinSucker

Visst ska ta lite bilder i helgen tänkte jag!.. jag hade ju fördelen att min burk hade en enkel konstruktion, tänker då på innehållet med stoppning osv. Vet ju att vissa dämpare har en massa kanaler hit o dit, då kan det bli lite knepigare att kapa skiten kanske!.

Ja bara kapa på! :tummenupp Man måste våga så är det bara ! Är dina i kolfiber elr?

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!