Kapa i kolfiber?

ZXRMANNEN skrev:
Tack Robban !

Skönt att se att vissa har någor vettigt att säga!. Jag skall tänka till ordentligt innan jag sätter skiten i kapen.
:kocko Nu skojar du allt :gnissla Jag har en polare på jobb som har gjort det du ska göra,,, :tummenupp Vi löser de galant,, :Bugar Du måste lyssna på de som är äldre :arsele kanske redan i afton,,,,

Liemannen skrev:
:fyllisar he he he,,sen ska det bytas musik i garaget åxå,,nu är det bara Rammstein å Kraftwerk som gäller :tummenupp Å på helgerna ska vi skruva iförda endast ett par Lederhosen,, :D

Inget j-a Kraftwerk här nu :mad: :tungan

Liemannen skrev:
:kocko Nu skojar du allt :gnissla Jag har en polare på jobb som har gjort det du ska göra,,, :tummenupp Vi löser de galant,, :Bugar Du måste lyssna på de som är äldre :arsele kanske redan i afton,,,,

Your the LieMAN, ich lita on Dish!

Liemannen skrev:
:kocko Faaan sover inte du??? :arsele Med sånt jävla väder de e idag ska du ju bara ligga kvar under täcket,,,ta å lura hem en liten Dyna istället,, he he he :tummenupp

uppe med tuppen :rofl luktar så mycke fis under täcket :zpy hon ville komma idag men jag är inte hemma då....

Liemannen skrev:

Jaså kanske redan ikväll?! Ja då blir jag nöjd!

Tydligen så kommer det att låta MKT!

Liemannen skrev:
:kocko va faaan,,kunde ju utnyttjat henne lita,, :tungan jaa rent sexuellt menar jag,,inget annat :tuttar

Sån är inte jag :rolleyes: Vill ha det myspysigtmed blommor å hela den baletten.... :tungan Tänk hur gott det är när du är i garaget i meka så ringer hon å frågar om vi inte kan se en film ihop å mysa :arsele

Könnte Ihnen bitte aufhören so dise snore zu beliden ?

Das existert einem sherr gute Pm fuktion im unser forum,Bitte benutzen sie dise fur ihre diskution, oder einfach jeman von euche anruft der andre uber ein tolles geräte das hiest telefon.

Der frage sind so wie so schoon beantwörtet.

jontemorrum skrev:
Sån är inte jag :rolleyes: Vill ha det myspysigtmed blommor å hela den baletten.... :tungan Tänk hur gott det är när du är i garaget i meka så ringer hon å frågar om vi inte kan se en film ihop å mysa :arsele
jösses :kocko är du åxå en sån svärmorsdröm??? :arsele näää faaan du,,lägg dem på e¨n drej skiva å kör deen runt,, :Bugar sen tar du dem i hmm å i hmm,,, :tummenupp

Långa farbron skrev:
Könnte Ihnen bitte aufhören so dise snore zu beliden ?

Das existert einem sherr gute Pm fuktion im unser forum,Bitte benutzen sie dise fur ihre diskution, oder einfach jeman von euche anruft der andre uber ein tolles geräte das hiest telefon.

Der frage sind so wie so schoon beantwörtet.

Ja det borde dom!

Liemannen skrev:
:hihi
Jajamen :mad: Vi kan se hur de blir,,,men det löser vi,, som alltid,, :yoparty å glöm inte seglet :hihi

Det löser sig säkert!. Hmm seglet kan jag inte ta med mig till garaget idag pga billös!. Vi kan åka ne rfrån garaget o hämta kanske?

Kan du inte slänga upp lite bilder på ditt projekt sen så man kan se hur det blev :)
Skulle va kul å se, jag ska själv modda om avgassystemet på min hoj och jag kanske oxå behöver kapa mina pipor...

//TwinSucker

ZXRMANNEN skrev:
Det löser sig säkert!. Hmm seglet kan jag inte ta med mig till garaget idag pga billös!. Vi kan åka ne rfrån garaget o hämta kanske?
ok din stackare :arsele jaa vi kan se annars tar vi det i helgen :tummenupp det löser vi de åxå,,, :gnissla

TwinSucker skrev:
Kan du inte slänga upp lite bilder på ditt projekt sen så man kan se hur det blev :)
Skulle va kul å se, jag ska själv modda om avgassystemet på min hoj och jag kanske oxå behöver kapa mina pipor...

Visst! Jag tänkte slänga upp lite bilder när den står helt klar! :tummenupp

UrbanTiger skrev:
All info om hur man ska hantera kolfiber och kevlar finns här => kolfiberguide

Lycka till :tummenupp

Tack ska du ha! Jag har pratat med en Kille på Claessons som även byggt en Turbobalde med kortade dämpare, o det skall gå bra att köra V-Slipen utan någon risk för att det flagnar eller så!. Men man tar ju det grna lite lungt precis när man kör kapen i den. Men jag antar att det bara är att gasa!.

Nyheter
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!