Eftersom jag ändå ska ta bort sliponet inför bes så tänkte jag passa på o kapa i det lite
Det är Akrapovic slipon titan/ovalt.
När man håller upp det mot ljus o kollar igenom det ser det ut som att det konar invändigt , stämmer det eller är det bara synfel från min sida??
Om det stämmer så måste det ju isåfall spela roll i vilken ände man kapar i , isåfall vilken .
Jag hade tänkt o kapa i den änden fästet sitter men är osärker nu om det konar invändigt.
Hur mycket bör man kapa väck ?? Eller ska man bara ta där man tycker det ser bäst ut eller finns det några oskrivna regler ??
Det är lite fäst märken på burken, hur putsar man på titan ?? medel ??
Bomba mig med tips innan jag sätter vinkelharpan i burken
Det är Akrapovic slipon titan/ovalt.
När man håller upp det mot ljus o kollar igenom det ser det ut som att det konar invändigt , stämmer det eller är det bara synfel från min sida??
Om det stämmer så måste det ju isåfall spela roll i vilken ände man kapar i , isåfall vilken .
Jag hade tänkt o kapa i den änden fästet sitter men är osärker nu om det konar invändigt.
Hur mycket bör man kapa väck ?? Eller ska man bara ta där man tycker det ser bäst ut eller finns det några oskrivna regler ??
Det är lite fäst märken på burken, hur putsar man på titan ?? medel ??
Bomba mig med tips innan jag sätter vinkelharpan i burken
Inte bra för pullvret! så jag tog och slängde bort röret och har tillverkat ett nytt som konar åt rätt håll så att säga-......men då låter det förskräckligt högt!!! men det skiter jag i
Om jag har tid denna helgen åker vinkelharpan