Kap?!

verkar vara i rätt så gott skick så åk o kolla på den men kolla noga eftersom den iallafall är 4 år gammal.

men jag skulle köpa! :tummenupp

Cyanid skrev:
verkar vara i rätt så gott skick så åk o kolla på den men kolla noga eftersom den iallafall är 4 år gammal.

men jag skulle köpa! :tummenupp

Hehe, jupp! Funderar på det. Men farsguben är emot :/

Några allmäna tips som underlättar "arbetet" för att få honom positivt laddad? :P

btw, vad menas med BVSA? :rodnar

Last edited:
Cagiva_Mito skrev:
köp inte cross/enduro!!! det ska landsväg! :squid

Kul o köra på asfalt! :rolleyes: Klart som fan du ska köpa den, o leka som fan i skogen o på grusvägarn!!!! :tummenupp

:squid

Poffer skrev:
Kul o köra på asfalt! :rolleyes: Klart som fan du ska köpa den, o leka som fan i skogen o på grusvägarn!!!! :tummenupp

:squid
Med den hojen ingår en j*vla massa meck, men tycker du det är kul så köp den. Om inte så skulle jag råda dig till ngt annat, en offroad t.ex.

De är väll ingett märkvärdigt pris, ok den är e-reggad men kolla på ktm´s crossar ifrån -98 å jämför pris..

Homsen skrev:
De är väll ingett märkvärdigt pris, ok den är e-reggad men kolla på ktm´s crossar ifrån -98 å jämför pris..

håller med, inget superpris precis + att enduro cyklar går sönder, har du råd?

annars så är det ju bara fint, du drar ju alla andra 125:or med den... (med vissa ovanliga undantag) :tummenupp

Kawadanne skrev:
håller med, inget superpris precis + att enduro cyklar går sönder, har du råd?

annars så är det ju bara fint, du drar ju alla andra 125:or med den... (med vissa ovanliga undantag) :tummenupp

Hur menar du att dom går sönder?

Tjet skrev:
Hur menar du att dom går sönder?

Dom är ju inte byggda för att köras på landsväg i konstant fart. Dom behöver gasas med för att få smörjning och inte skära. Jag skulle köpt en husqvarna wr 125 innan jag köpte kawan. Den var inte något fel på men den "tog" stift efter stift för att jag körde för lugnt med den. Sen får du ju räkna med att serva den minst en gång i månaden. Det blir inget billigt nöje, vill jag lova... men kul...

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back