Kanylen i trafikolycka!!!

kajlyl skrev:

Sen ringde jag självmant farbror blå och målade upp ett hypotetiskt senario, och då stod det solklart att han ska förvissa sig om att det är fritt innan hna lämnar vägkanten, oavsätt om jag hade lampa eller ej så gäller det!

Utfart reglen heter den. :)
Och den gäller ALLA alltid - utom bussar på 50 vägar.

:)

Hehe 27.000. LoL. Mycket extratid den taxi chaffisen kommer att få jobba nu. :D

Polaren "krockade" på en parkering för något år sedan. Gick knappt 30. F-bolaget köpte loss bilen för det skulle kosta mer än bilen var värd att laga. Bilen var var värd ca 60.000. :crash
Mer än 60k för att laga en 30kmh krock!!! :rock :rock

Om man skulle räkna på antalet olyckor per mil så tror jag inte taxischaufförer eller andra yrkesförare skulle utmärka sig. Tvärtom snarare. En ung man, 20-25 år däremot ska man se upp med (kolla bara försäkringspremierna). Kör mannen i fråga sporthoj är risken stor att han kommer vara inblandad i en olycka. Detta är inte spekulationer utan fakta. Tänk på hur ni själva kör innan ni kritiserar andra. :fakta

ps. jag kör själv som en idiot. ds

Känner en som var med i ungefär en liknande olycka för några veckor sedan. Taxin svänger ut fast i det här fallet så klotar killen och taxin smiter...

:kulspruta TAXI

gött att du klarade dig ganska bra, ha uppsikt med knäet bara, vissa saker kan sitta i förj*vla länge

Henke skrev:
Du hade nog lite flyt att du inte fick värre skador.
Krya på dig
Jepp det hade jag!! men ska man klara av att krasha så mycket som jag gör så måste man ha lite flyt med skadorna, annars håller det inte i längden ;) :crash

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back