kanske hoj köp!!!!

Kommer vara ensam i stan om den iaf...
Kommer den bara igenom besiktningen så är det nog inget dåligt köp fast jag skulle nog inte våga chansa... kan nog bli problem även vid en reg bes.

Mvh Fredric

Andrésen skrev:
2403329 Kommer vara ensam i stan om den iaf...
Kommer den bara igenom besiktningen så är det nog inget dåligt köp fast jag skulle nog inte våga chansa... kan nog bli problem även vid en reg bes.

Mvh Fredric

Ursäkta mig.. smaken är som baken, men jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja framföra den där :freak

Men du kommer ju garanterat få blickar mot dig! ;)

skulle inte köpa den när den inte är besiktad i ombyggt utförande!
:va varför har inte han besiktat den??

TRoligtvis för att han är vääääldigt medveten om att den inte kommer gå igenom... finns inte en chans att ens få igenom den vid en reg bes...
Kraven på bromsar och ramuppgraderingar är inte liten...
Går inte ens sätta på en kompressor/turbo på bilen... Bromsar och chassie
ska vara godkända hit och dit med tusen och en papper....
Tycker den var sk*tsnygg och går säkert nå ruskigt men inte jag skulle hålla tassarna borta tills den är besiktigad... Det enklaste skulle ju vara om det går att återställa på något smidigt sätt till orginal d.v.s. plocka bort turbon...

Sa inte att den var snygg... utan gav ett objektivt svar, en vara jag tycker det är dåligt av här på SH. Tänkte skilja mig från mängden och INTE sitta och tyka mig mot någon som jag inte kan se i ögonen...

Thyg0d skrev:
2403375 TRoligtvis för att han är vääääldigt medveten om att den inte kommer gå igenom... finns inte en chans att ens få igenom den vid en reg bes...
Kraven på bromsar och ramuppgraderingar är inte liten...
Går inte ens sätta på en kompressor/turbo på bilen... Bromsar och chassie
ska vara godkända hit och dit med tusen och en papper....
Tycker den var sk*tsnygg och går säkert nå ruskigt men inte jag skulle hålla tassarna borta tills den är besiktigad... Det enklaste skulle ju vara om det går att återställa på något smidigt sätt till orginal d.v.s. plocka bort turbon...
Han har ju Vn motern i suzukiramen!!

:D:D:D
Ibland så.... Man kanske ska läsa och titta ordentligt...
Jag såg turbon och sen var det kört... Dregglet störde hjärnan... :D

Hmmm måste jag skaffa glasögon eller?? Tyckte det satt en på högersidan...
Men det kanske bara är en slang som lurar mig...

Nevermind... Jag ska nog vara tyst resten av dagen... och imorgon...
:D

Vet någon vad det är för lyse/ljuskåpa fram på den där? Det såg INTE fy skam ut!

Om du köper den vet du i alla fall att det inte är någon annan som har något liknande, men om det är en fördel eller nackdel är kanske värt att ta en funderare på? :)

Turbo?? var har ni sett den?? luffarturbo kanske.

Men jag skulle inte vilja åka omkring på det där åbäket,, men smaken är ju som baken:arsele

Äh... det var bara jag som behövde lite glasögon.... never mind... :D

Hmmm, annorlunda bygge, men den var ändå ganska grym tycker jag... Kylaren kommer ju lätt att ta i när man bromsar eller svänger mycket (garageplansvändning t.ex.), men det går säkert att fixa. Annars tror jag inte att det är några större problem att regga med den motorn OM inte motorns effekt och vrid överstiger originalmotorns effekt och vrid. Det är helt omöjligt att få Suzuki att godkänna någon som helst effekt- och vridökning i sina ramar. Jag har försökt många gånger. Sen vet jag inte om det är som på bilar att man inte hur som helst får ändra motorlayouten (från rad4a till v-twin), men det borde inte gälla på hojar. Helfordonsgodkännandet på hojar kom ju juli -99 medan mycket skärpta regler för bilar kom from -76. Efter det årtalet får man inte bygga turbo på bilar och inte heller stoppa i motor med fler eller färre cylindrar, har jag för mig. Turbobiten är jag säker på iallafall, men jag tror att det andra påståendet stämmer också. Det är därför reggade V8-volvos och bubblor med golfmotorer är från -75 eller tidigare. MEN hojar tillverkade innan juli -99 kan man regga med turbo, så då borde man ju få byta motor också. Är du osäker så ring Bilprovningens tekniska upplysning, de är mycket trevliga och hjälpsamma och inte alls så tjuriga som vissa besiktningsgubbar kan vara på stationerna.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back