Kanske gammal, men faaan vilken kille

men för helvete den filmen suger och får du inte nog av de andra 145681458974566 st så kan du dra nån annanstans.

och jag tror att jag talar för samtliga när jag säger "skit i denna film för att den suger och det är kul att killen klarade sig men vi måste alla gå vidare med våra liv OK." :fatta! :mad:

Fan vad sur du va då :3freak

burnout skrev:
men för helvete den filmen suger och får du inte nog av de andra 145681458974566 st så kan du dra nån annanstans.

och jag tror att jag talar för samtliga när jag säger "skit i denna film för att den suger och det är kul att killen klarade sig men vi måste alla gå vidare med våra liv OK." :fatta! :mad:

Länge sedan du hade sex va.....
Humöret brukar bli så då, säger dom...

Kanske ska du sexsurfa istället.....

burnout skrev:

hehe, svarade på 2min, men var tydligen långsam ialla fall....

finns iofs redan en tråd skapad nyligen med denna filmen men visst är den ganska rolig och freck..synd du blev påkörd..bara o dans träna mer tydligen :hihi

Det var poängen ..... Kanska ska man börja på dans-skola.. :lol

Jag hade ialla fall inte sett den tidigar.

Zenit skrev:
finns iofs redan en tråd skapad nyligen med denna filmen men visst är den ganska rolig och freck..synd du blev påkörd..bara o dans träna mer tydligen :hihi

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back