Kanonväder idag, köra?

sorry. vaknade för en liten stund sen. jag är oxo på vid statoil. är där runt 12,30
om ni ska nå mig så är det på 0707-545558

Hm vill oxå men kan inte!

Hm sista dagen i veckan o strålande solsken så det drar i gashandtaget av abstinens.Tyvärr får man ha lång näsa,hojen står halvt delad.Nja inte så farligt som de låter,håller på med o byta batterilåda o passa till en undertail som tydligen inte bara var o sätta dit utan att filen varit framme.(Axesstrading undertail).
Så nu har man lite söndags göra men så ska man annat i eftermiddag oxå o nästa vecka är ju räddat av att man ska jobba...suck!
Ha det gott där ute o gasa lungt

GSXR1100R skrev:
Bidde inget gasande alls :( Kommer inte loss idag :huvet
Ok då,jag gazza för dig också var och vände i sövde kolla på hus körde sen veberöd hållet hem :tungan ,möte swappe innan blentarp på vägen dit tror jag :va

....träffa' några Malmöiter på besök i mitt Lödde :tummenupp
Hoppas TLn är fixad till Onsdag - >12°C o SOOOL!
Första Onsdagsgazzet?? :banana

Jag har iaf provstartat bägge hojarna idag, en låååång varmkörning och lite kul att se grannarnas miner, kolla beugana fassan lide keul säger knattingarna i kvarteret:D

Jaha, då var man tillbaka efter 5 timmar. Årets första riktiga gazza tur med min fru ( bakpå) Jhono, Mats T, Von Vettet, Puddy, TheDude, Jtds, LassB träffade vi på Br.Hörbergs men han stack.

Lite kyligt vid 17 - tiden men,men det blir snart varmare.

micke.a skrev:
Ok då,jag gazza för dig också var och vände i sövde kolla på hus körde sen veberöd hållet hem :tungan ,möte swappe innan blentarp på vägen dit tror jag :va

So true!!
var försenad till släktkalajs, annars hade jag vänt.. :)

Ska du ut här i bushen o köra fler ggr så kom in o hälsa på!

Varför satt man o prata i telefon med en tjej hela natten lång.
Och sen sov bort andra halvan....
Tack vara det missade jag körningen ju :(
Flickor ÄR onda :rofl

*/ ?>
Back