Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zilversurfer skrev:Jag och Frun sticker sticker ut vid 12.00 tiden om det torkar upp tills dess. Vi kan se om det är fler som skall ut. Hade tänkt mig att träffas i Malmö, men det går att träffas någon annanstans också. Jag tittar in på forumet vid 11.00 igen och kollar.
Mvh//ZS
Edit: som det står i andra tråden så skulle vi kunna sticka ut till Br.Hörbergs i Lödde?
GSXR1100R skrev:Jag väntar ett par timmar till så att det har torka upp ordentligt, kan tänka mig å gasa 16.00 idag![]()
GSXR1100R skrev:Jag väntar ett par timmar till så att det har torka upp ordentligt, kan tänka mig å gasa 16.00 idag![]()
Zilversurfer skrev:Ingen mer som skall ut? Ska vi träffas på Stortorget i Malmö - eller kanske S-oil i Staffanstorp.
TheDude skrev:Jag hittar lättast till S-oil (mitt lokalsinne) Vilken tid ska vi säga?
Zilversurfer skrev:Skall vi säga mellan 12.15 - 12.30 jag kommer dit då, med frun på bön pallen![]()
Säg som det är att du blivit barnfri först 16...GSXR1100R skrev:Jag väntar ett par timmar till så att det har torka upp ordentligt, kan tänka mig å gasa 16.00 idag![]()
jtds skrev:Säg som det är att du blivit barnfri först 16...
jtds skrev:Säg som det är att du blivit barnfri först 16...
Ringer dig när jag käkat frukostZilversurfer skrev:Du hänger med Jtds, eller hur...?
Mvh//ZS
Ja det oxåjtds skrev:Säg som det är att du blivit barnfri först 16...
jtds skrev:Ringer dig när jag käkat frukost
Du har kvar samma telnummer sen förra sommaren va??
GSXR1100R skrev:Ingen annan stackare som vill gasa 16.00 istället?
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |