Kanonväder idag, köra?

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Solen skiner och 7 plusgrader vid 10-tiden nu på morgonen :tummenupp Någon som är sugen på att köra? Skriv gärna tidförslag isf, för jag är hemma hela dagen, men saknar tyvärr fantasi :hihi

Jag och Frun sticker sticker ut vid 12.00 tiden om det torkar upp tills dess. Vi kan se om det är fler som skall ut. Hade tänkt mig att träffas i Malmö, men det går att träffas någon annanstans också. Jag tittar in på forumet vid 11.00 igen och kollar.

Mvh//ZS

Edit: som det står i andra tråden så skulle vi kunna sticka ut till Br.Hörbergs i Lödde?

Zilversurfer skrev:
Jag och Frun sticker sticker ut vid 12.00 tiden om det torkar upp tills dess. Vi kan se om det är fler som skall ut. Hade tänkt mig att träffas i Malmö, men det går att träffas någon annanstans också. Jag tittar in på forumet vid 11.00 igen och kollar.

Mvh//ZS

Edit: som det står i andra tråden så skulle vi kunna sticka ut till Br.Hörbergs i Lödde?

Det låter som en bra idé! Jag är ute i garaget en stund nu, men har mobilen på mej :tummenupp 0704-237134

Men jag tittar in här vid 11.tiden också!

Hepp... Då jag f.t. har hojen några mil sydöst om Hbg så tänkta jag dra en repa med R.O.H (se deras forum) om det är torrt på vägarna... Ingen som é sugen på att köra uppe i Nordväst?

Nu blev man ju inte lite sugen
synd bara att man var på Br Hörbergs igår..
undrar om Miss Blade i verkstaden vill starta??

Jag väntar ett par timmar till så att det har torka upp ordentligt, kan tänka mig å gasa 16.00 idag :banana

Ingen mer som skall ut? Ska vi träffas på Stortorget i Malmö - eller kanske S-oil i Staffanstorp.

GSXR1100R skrev:
Jag väntar ett par timmar till så att det har torka upp ordentligt, kan tänka mig å gasa 16.00 idag :banana

Ah sluta nu, det har torkat upp en 1 timme, var precis ute och kollade 15°C i solen..klart du skall med NU Fatta det din gubbjävel...

Mvh//ZS

Zilversurfer skrev:
Ingen mer som skall ut? Ska vi träffas på Stortorget i Malmö - eller kanske S-oil i Staffanstorp.

Jag hittar lättast till S-oil (mitt lokalsinne :rolleyes: ) Vilken tid ska vi säga?

jtds skrev:
Säg som det är att du blivit barnfri först 16...

Jag sticker ifrån datorn nu, men finns på mobilen (nr'et står längre upp i tråden)

Vi synes på Matoil ca. 12:30 :tummenupp

Ingen annan stackare som vill gasa 16.00 istället?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla