Eddy
Ny medlem
Tjena !
Sitter just nu och försöker sortera alla bilder från helgen..
Det blev en del. På Söndagen blev de riktigt bra när solen tittade fram en stund. Det blev riktigt bra färg i bilderna (och på mig
,ser ut som en kräfta idag !)
Maila Klass,Nummer och namn till
eddy_andersson@hotmail.com så ska jag försöka hitta er i bild-jungeln .
Bifogar en mycket komprimerad "petjo" som smakprov !
Ha dé
Eddy Andersson
(fd. supersport 600, 97-02 )
Sitter just nu och försöker sortera alla bilder från helgen..
Det blev en del. På Söndagen blev de riktigt bra när solen tittade fram en stund. Det blev riktigt bra färg i bilderna (och på mig
Maila Klass,Nummer och namn till
eddy_andersson@hotmail.com så ska jag försöka hitta er i bild-jungeln .
Bifogar en mycket komprimerad "petjo" som smakprov !
Ha dé
Eddy Andersson
(fd. supersport 600, 97-02 )