Kanarieöarna 2013

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Hej! Kom hem nu från canarie öarna där vi tillbringat jul och nyår:) va där med min familj så det blev inte mycket mc åkande för min del denna resan. Men vi hyrde bil o åkte runt nästan hela ön:) vilka vägar! Det va grymt. Nu har jag planer på försöka åka iväg själv o få me mig nån polare. Kan rekomendera denna resan till alla som e ute o reser på vintrarna som jag brukar göra. Mc finns o hyra där i alla modeller:)

Sv: Canarie öarna 2013

Drar dit om 2 veckor! Vad ligger dagshyran på prismässigt? Nåt runt 600cc räcker utmärkt..

jag bodde mellan mogan o puerto rico. Riktigt fina vägar längst med kusten uppåt landet från puerto rico. Verkar va väldigt populära mc vägar där me:) kollade i en brochyr på mc uthyrning o där kosta det mellan 40euro o 60 euro men det va inga sport hojar. Men man kunde ringa in för en mer specefika önskemål. Kostar nog något mer med en sporthoj. Sen har dom en deposition på 100 euro som man skal få tillbaka om man då kommer tillbaka med en hel hoj:) som någon ovan nämnde så kan det väl va bra o ta ett eller nåra kort innan man drar iväg. Tat lugnt bara kurovorna e skarpa längst kusten o inget vidare bra räcke på sidorna. Ramla = död:p det e ett antal meter o bara berg o hav nedanför.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman