Kan ni se på Eurosport på startbladet ???

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Tjena, undrar om nån kan se på Eurosport på www.startbladet.se
För jag får inte fram nån bild, eller har dom blockat det? Vill ju fna kunna titta på MotoGP och på chanelchooser är bilden anus.. Vad göra?

Det har inte funkat på ett par dagar. Säkraste är att köpa ett konto på www.motogp.com.

o fan... det var ju inte kul.. jävla comhem.. få la skaffa mig boxer istället, kommer kosta mig lika mycket som att betala på den sidan.

å det roligaste är att comhem ringde här om dan och undrade vad jag tittar på, då sa jag att det var eurosport (det ända roliga som ni nu har tagit bort) men fick inget svar om det sen, bara att jag kunde köpa nått jävla paket om jag ville ha tillbaka det..!! jävla svin... :mad:

http://www.channelchooser.com/

Om du pallar med ryskan så är ialf bilden okej.

du menar Eurosport Russia???? det är väl bara News så dom visar ju inte motoGP det är väl bara den som herter bara Eurosport som är den vanliga eour kanla 1 kanalen, och den är bajs..!

Får gå och låna grannens comhem box, innan han lämnar tillbaka den..!! Denna helgen räddad..!

du menar Eurosport Russia???? det är väl bara News så dom visar ju inte motoGP det är väl bara den som herter bara Eurosport som är den vanliga eour kanla 1 kanalen, och den är bajs..!

Får gå och låna grannens comhem box, innan han lämnar tillbaka den..!! Denna helgen räddad..!
Aha... så kanske det är.

Enligt deras tv-tablå så ser det ut som att dom inte börjar någon sändning förrän 10.30 så det kanske är därför som dom bara rullar News just nu.

Vänta nu det blir väll tidsförskjutning till Ryssland va?

det kanske det borde bli, men Live e live och jag har skaffat mig en box nu och det är endurance nu... mednas på startbaldet är det golf... å där finns inte ens euro märket med på sändningen..
men på channelchooser är det samma sändning som vi har via box

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard