repan
Gudomlig sporthojare
myspinnen skrev:jag röstar för att du har rätt. såå... nån lovade dig ett par mcnycklarGrattis
![]()
ja jag får väl ta kontakt med han/hon (vem det nu var)

men tack för uppbackningen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
myspinnen skrev:jag röstar för att du har rätt. såå... nån lovade dig ett par mcnycklarGrattis
![]()
Ravetrancer skrev:som en vanlig människa, så fattade jag och många andra att det inte är en 3dimensionell bild utan att du på pappret inte skall korsa några ledningar och ej dra ledningar genom husen!![]()
nja, du e sån som inte vill inse när nåt inte går att lösa o måste då tänka ut dina egna lösningar eftersom du inte klarar nederlagbrinckis skrev:Men om det är ett hyreshus då? Då finns det ofta gångar genom husen ... kan man dra ledningarna där då? Som jag försöker påpeka ... man kan inte ta något för givet ... man måste få alla fakta på bordet innan man kan utföra en korrekt lösning.
O du ... jag har aldrig påpekat att jag är som alla andra, o vill inte heller vara. Så jag är kanske en sån ovanlig människa då![]()
Ravetrancer skrev:nja, du e sån som inte vill inse när nåt inte går att lösa o måste då tänka ut dina egna lösningar eftersom du inte klarar nederlag*ironi*
men fortfarande så kan du inte lösa den uppgiften.brinckis skrev:Se det som du vill ... men som Gunde sa: "Ingenting är omöjligt" och det lever jag efter![]()
man är ju inte Ingenjör för inget![]()
Kan inte vara roligt att begränsa sitt liv med att saker är omöjligt och att "det klarar jag inte av" ...![]()
Ravetrancer skrev:men fortfarande så kan du inte lösa den uppgiften.
Tror du tar allt lite för allvarligt eller nåt just nu så jag slutar babbla om det.
Som jag sa: who gives a fuck about Gunde då????
ja o det var meningen att vi skulle lösa denna uppgiften och ingen annanbrinckis skrev:Ingenting är omöjligt ... man får bara sluta begränsa sig![]()
Men som vi är överrens om ang denna uppgift så går den inte att lösa eftersom man satt upp så många regler som gör det omöjligt![]()
Men så fungerar det inte i verkliga livet![]()
Varför bytte du bild? Jag klarade den första på 4 sekunder.Ravetrancer skrev:Testa denna då istället:
Du får inte ta bort pennan från pappret och inte dra igenom samma linje 2 ggr.
Ravetrancer skrev:ja o det var meningen att vi skulle lösa denna uppgiften och ingen annan
Testa denna då istället:
för att det var fel bildRundningsmärke skrev:Varför bytte du bild? Jag klarade den första på 4 sekunder.![]()
/A
brinckis skrev:ja jag får väl ta kontakt med han/hon (vem det nu var)för jag tycker också att jag har rätt, men det tycker jag iofs ju alltid
![]()
men tack för uppbackningen![]()
Ravetrancer skrev:ja o det var meningen att vi skulle lösa denna uppgiften och ingen annan
Testa denna då istället:
Är du allvarlig?ebbaklasa skrev:kom igen posta en korrekt bild på ledningarna till husen nu då![]()
ebbaklasa skrev:kom igen posta en korrekt bild på ledningarna till husen nu då![]()
brinckis skrev:Ok möjligen så ... men enligt instruktionerna så framgick det inte att man inte får dra ledningar under varandras hus. Det är svårt/omöjligt att lösa om man inte får alla fakta på bordet innan man börjar fundera.
Att tillägga: Får man inte göra en sån underbar lösning som jag gjort så går denna uppgift ej att lösa som många redan påpekat![]()
Trottel skrev:"Bilden föreställer 3 st hus som ska få indraget El, vatten och avlopp. Man ska dra ledningarna utan att dom korsar varandra. Man får inte heller seriekoppla, vidarekoppla eller liknade. Någon som vet om det finns en lösning? "
Det är helt korrekt som du har gjort. Inga korsande ledningar, seriekopplingar eller vidarekopplingar. Även om man tänker 2-D så står det inte att man inte får dra ledningar genom husen. Eller hur?
Men problemet där det inte heller är tillåtet är olösligt. Annars hade jag kommit på det.
/Trottel - logiker och hjälte
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning