Kan någon vara så här bra på smink?

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
PS? Neee...de tror ja inte...underskatta inte vad man kan göra med lite (?) smink! Något att tänka på nästa gång du e ute på krogen... :D

McFille skrev:
PS? Neee...de tror ja inte...underskatta inte vad man kan göra med lite (?) smink! Något att tänka på nästa gång du e ute på krogen... :D

Det stämmer.. Ni killar måste vara beredda på att hitta ett monster brevid er i sängen när ni vaknar dagen efter och er erövring har "sovit sminket av sig"... :tuttar

De där before/after bilderna var rätt roliga att kolla på. Riktigt stor skillnad på tjejerna. Lite smink gör ju att man ser piggare och fräschare ut, MEN lagom är bäst.
Fast när utgång hägrar kan man ju skoja till det lite :)

underskatta aldrig vad man kan göra med datorn heller, det där är garanterat inte smink. Hade jag inte varit jävlat utfattig nu så hade jag satt en tusenlapp iallafall.

Ah men vafan då, kommer alldrig mer våga ragga på krogen efter att ha sett det där. :3freak

Det där är ingen omöjlighet, jag har en kompis som är makeupartist och har sett en hel del hon gjort. Om dessa bilder är äkta vet jag inte, men att det går att göra liknande grejer är helt klart.

Ja det är det min chef alltid säger

-Det är så med gamla kärringar och gamla hus, lite färg på så ser dom riktigt bra ut. :tummenupp

(nu va det ju kanske inte så många gamla kärringar där men ändå)

Klart som fasen att det går att fixa, kan man sminka om folk till rymdvarelser,få dem att se ut som om de är 100 år gamla och fixa till riktigt ruggiga sår så kan man väl få några skabbiga brudar att se bra ut.

Chris Ash skrev:
Klart som fasen att det går att fixa, kan man sminka om folk till rymdvarelser,få dem att se ut som om de är 100 år gamla och fixa till riktigt ruggiga sår så kan man väl få några skabbiga brudar att se bra ut.

Det är lättare att bli fulare än snyggare. Jag har bevis

Shit va duktiga att sminka...häftigt.Före och efterbilderna på tjejerna.....va stor skilnad.... :hihi.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back