Kan någon slå mig på fingrarna

Fast, hur många här har provkört en Rocket III? Förvånansvärt kul hoj att köra, och skulle jag ledsna på rena sporthojar så skulle den nog kunna vara ett kul alternativ :) Det är ju trots allt en rejäl sleeper, med en motor som drar lika hysteriskt från 1100 varv till varvstoppet :Bugar

För varje år som går blir hojar mer och mer lättkörda. Går fortare och fortare. Snart räcker det med att peka på GPS:en och sätta sig på så är man där om en stund, utan att tänka. Vart är utmaningen med att åka hoj då?
Jag tycker att det är kul med utmanande hojar.
Gå för en Raket !

Mats

Jag säger kör på!
Det är kul att byta hoj, och spontanbyten e extra roliga, jag byter lite titt som tätt både hoj och bil. Det är inte värre än att man köper den och provar några månader och säljer av, då har man fått sitt begär stillat och förhoppningsvis har de knappt kostat nånting.
Folk e fega och ska sitta på så säkra kort hela tiden.
själv håller jag på letar banhoj.
byta r6 mot 125 alternativt 250cc . Hur klokt låter det? säkerligen inte alls men det är mitt begär som ska stillas och de vägrar jag trycka tillbaka.
Hade jag vart sugen på en goldwing hade jag köpt en, punkt slut. skit i va andra tycker, det är du som ska köra den och alla har vi våra skumma begär.
jag bytte bort min volvo v40-T4 mot en volvo 740-GL t.ex bara för att jag alltid haft lite sne dragning till just 740 oavsett va alla andra säger ... (min tredje 740 också :D )

Last edited:
Tycker ni att Triumph Rocket 3 är tråkig? Jag älskar Triumph men tycker Rocket 3 är ful dock inte tråkig. Kolla:
[YOUTUBE-ID]rla9KU0m808[/YOUTUBE-ID]
eller sök själva på YouTube för ännu roligare klipp.

fast, hur många här har provkört en rocket iii? Förvånansvärt kul hoj att köra, och skulle jag ledsna på rena sporthojar så skulle den nog kunna vara ett kul alternativ :) det är ju trots allt en rejäl sleeper, med en motor som drar lika hysteriskt från 1100 varv till varvstoppet :bugar

1500 rpm :va

Jag säger kör på!
Det är kul att byta hoj, och spontanbyten e extra roliga, jag byter lite titt som tätt både hoj och bil. Det är inte värre än att man köper den och provar några månader och säljer av, då har man fått sitt begär stillat och förhoppningsvis har de knappt kostat nånting.
Folk e fega och ska sitta på så säkra kort hela tiden.
själv håller jag på letar banhoj.
byta r6 mot 125 alternativt 250cc . Hur klokt låter det? säkerligen inte alls men det är mitt begär som ska stillas och de vägrar jag trycka tillbaka.
Hade jag vart sugen på en goldwing hade jag köpt en, punkt slut. skit i va andra tycker, det är du som ska köra den och alla har vi våra skumma begär.
jag bytte bort min volvo v40-T4 mot en volvo 740-GL t.ex bara för att jag alltid haft lite sne dragning till just 740 oavsett va alla andra säger ... (min tredje 740 också :D )

Faan jag med, vad är det med 740 som man bara älskar? Bakhjulsdriven är ju trevligt o trimmvänliga turbomotorer men ändå det finns ju roligare saker.
Coolt inlägg och trevligt att se att man har en 740-broder:tummenupp

En annan sak, någon skrev "sleeper" o hade ju så jävla rätt! Man kanske letar efter en cool o oväntad snabb bil som inte ska se snabb ut. Var finns det en Fiat uno med en turbomatad V8 till salu?
Svar: Triumph säljer en 2,3 liters motor med sadel, hur axxar den tro:D

här har du en lite roligare smäll på fingrarna :D

http://www.youtube.com/watch?v=T2QFxoDHU9o

Så braaa! Kopplar in pökhjärnor för att hojen ska kunna ändra riktning snabbt från sida till sida:D:D

Tack som tusan!:krama

Last edited:
Fast, hur många här har provkört en Rocket III? Förvånansvärt kul hoj att köra, och skulle jag ledsna på rena sporthojar så skulle den nog kunna vara ett kul alternativ :) Det är ju trots allt en rejäl sleeper, med en motor som drar lika hysteriskt från 1100 varv till varvstoppet :Bugar

:skrattaåt

CoolStoryBro.jpg

Jag provade en pa Bikedagarna i Gbg och tycker att det inte var kul alls
lika sur som en 600a och varvstopp vid 6500. Dyr skit tycker jag

Tycker ni att Triumph Rocket 3 är tråkig? Jag älskar Triumph men tycker Rocket 3 är ful dock inte tråkig. Kolla:
[YOUTUBE-ID]rla9KU0m808[/YOUTUBE-ID]
eller sök själva på YouTube för ännu roligare klipp.

Så där ska det se ut på en bandag för customhojar :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...