jag vill inte slå dig på fingrarna, men jag kan sparka dig i skrevet om du vill vakna till. du är på www.sporthoj.se inte www.kromsläde.nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag vill inte slå dig på fingrarna, men jag kan sparka dig i skrevet om du vill vakna till. du är på www.sporthoj.se inte www.kromsläde.nu
1. Vänta till våren
2. Åk till en Triumph handlare
3. Provkör Raketen
4. Provkör en Speed eller Street Triple
5. Do the math..![]()
Vi är på sporthoj.com! Vem är det som behöver vakna egentligen?
Någon har för mycket snö på uppfarten.
fast, hur många här har provkört en rocket iii? Förvånansvärt kul hoj att köra, och skulle jag ledsna på rena sporthojar så skulle den nog kunna vara ett kul alternativdet är ju trots allt en rejäl sleeper, med en motor som drar lika hysteriskt från 1100 varv till varvstoppet :bugar
Jag säger kör på!
Det är kul att byta hoj, och spontanbyten e extra roliga, jag byter lite titt som tätt både hoj och bil. Det är inte värre än att man köper den och provar några månader och säljer av, då har man fått sitt begär stillat och förhoppningsvis har de knappt kostat nånting.
Folk e fega och ska sitta på så säkra kort hela tiden.
själv håller jag på letar banhoj.
byta r6 mot 125 alternativt 250cc . Hur klokt låter det? säkerligen inte alls men det är mitt begär som ska stillas och de vägrar jag trycka tillbaka.
Hade jag vart sugen på en goldwing hade jag köpt en, punkt slut. skit i va andra tycker, det är du som ska köra den och alla har vi våra skumma begär.
jag bytte bort min volvo v40-T4 mot en volvo 740-GL t.ex bara för att jag alltid haft lite sne dragning till just 740 oavsett va alla andra säger ... (min tredje 740 också)
Fast, hur många här har provkört en Rocket III? Förvånansvärt kul hoj att köra, och skulle jag ledsna på rena sporthojar så skulle den nog kunna vara ett kul alternativDet är ju trots allt en rejäl sleeper, med en motor som drar lika hysteriskt från 1100 varv till varvstoppet
![]()
Fast, hur många här har provkört en Rocket III? Förvånansvärt kul hoj att köra, och skulle jag ledsna på rena sporthojar så skulle den nog kunna vara ett kul alternativDet är ju trots allt en rejäl sleeper, med en motor som drar lika hysteriskt från 1100 varv till varvstoppet
![]()
Tycker ni att Triumph Rocket 3 är tråkig? Jag älskar Triumph men tycker Rocket 3 är ful dock inte tråkig. Kolla:
[YOUTUBE-ID]rla9KU0m808[/YOUTUBE-ID]
eller sök själva på YouTube för ännu roligare klipp.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |