Kan någon (kvinna?) förklara detta för mig?!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Avundsjuka i alla dess bemärkelser är en last för vem som helst, så jag förstår inte varför man ska vara avundsjuk för. Man behöver inte glädjas med folk i alla avseenden heller men man kan ju vara likgiltig.
Idioti är vad det är.
 

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Ort
7:e våningen
Hoj
äldre Yamaha
:jisses:skrämd
Helt sjukt att det finns så blåsta tjejer (och killar) som inte använder skydd, men vad är det för idè att informera EFTER?!! :näsblod:confused:

Så dags då att informera när "skadan redan är skedd"...
Ska man bara då invänta och se vad som händer, dvs spela roulette med sitt och någon annans liv..?! :va
Låter otroligt korkat och oansvarligt. :gnissla
(nu finns ju faktiskt dagen-efter-piller som ett allra sista utväg att förhindra en eventuell graviditet, även om det inte skall användas som ett alternativ till andra preventivmedel)

Det som är hysteriskt motsägelsefullt att man kan vara så oansvarig innan/under akten, dvs köra oskyddat, och efterråt ska på något vis låtsas agera ansvarsfull genom att behålla barnet. :va

Jag tycker faktiskt det är upprörande att det är så många som kör lattjolajban med sitt sexliv och verkar totalt nonchalanta om vilka
följder (ja helt normala faktiskt) som blir av det, nämligen knodd.

Vad är det som är så himla svårt att man inte fattar de eventuella följderna av att inte skydda sig innan?!

Nu låter jag väl som en ilsk moraltant :D men jag tycker det är en självklarhet att fuck with responsibility. :tuttar :krama


Låt oss bara lite ironiskt säga att frasen:
Det är lätt att vara efterklok
har en lite speciell innebörd för vissa jag känner.
:)
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Nja, kanske det är. Tjejer vill alltid ha det dom inte kan få, eller ja, vissa killar oxå.

hahaha....ingen fara, kommer nog ställa in skiten eftersom det är väldigt dåligt med intresserade samt vi är minus en flicka. Får nog dra i hop något lite längre upp i landet där folk har humor.:tummenupp

Ja kommer gärna och får min hoj tvättad. ;)


Jahaa...eeee d därför alla tjejer jagar mig ?:hihi

Jaa kom upp..Gays Wash a Bike har dragit måånga entusiaster hit till gbg....kommer personligen att tvätta hojar i en tight minibikini..av uppätbart matrial!
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top