kan man stava såhär dåligt?

Det är jävligt klent att göra det iaf riktigt fegt i mina ögon iaf..

apbot skrev:
2045229 fy fan!
Det lär ju inte vara en 89, min 89a 125 cc yamaha hade plasttank och plastkåpor, inte plåt

Det där är en gammal yz80 från sent 70-tal till tidigt 80-tal.En polare har en sån och dom är skitroliga,nu snackar vi ketchupeffekt :D

Brännström skrev:
2045371 Det där är en gammal yz80 från sent 70-tal till tidigt 80-tal.En polare har en sån och dom är skitroliga,nu snackar vi ketchupeffekt :D

Svar nej!.. det är en yz50 från sent 80 tal.. jag har en sånn... men vi snackar ändå ketchupeffekt den går riktigt bra för å va 50cc

Det måste vara som han skämtar med annonsen! det är ju verkligen katastrof.. :näsblod
Vet inte om man ska skratta eller gråta..

Allså, om man stavar som en kratta och ingen påpekar det så ändrar man sig inte. Precis samma sak som med utseende (ironi för segon som inte fattade det).
Och nästan alla personer med skrivsvårigheter kan konstruera en felfri text på ett par meningar, det är bara en fråga om hur mycket energi man vill lägga på det.
Om han lär sig något av att bli rättvist förlöjligad på ett forum däremot är väl tveksamt.

Med tanke på hur det stavas och skrivs på alla dessa forum och i annonser måste ju halva sveriges befolkning vara ordblinda och det tvivlar jag på.

Killen med annonsen borde kanske ha bett nån läsa igenom annonsen innan han skickade in den, så hade det inte behövt bli så här. Han borde ju vara medveten om sitt problem om han nu har skrivsvårigheter.

mordellio skrev:
2045802 Med tanke på hur det stavas och skrivs på alla dessa forum och i annonser måste ju halva sveriges befolkning vara ordblinda och det tvivlar jag på.

Killen med annonsen borde kanske ha bett nån läsa igenom annonsen innan han skickade in den, så hade det inte behövt bli så här. Han borde ju vara medveten om sitt problem om han nu har skrivsvårigheter.

exakt.. kunde inte sagt det bättre själv.. inga som helst konstigheter och jag anser inte att det är "dåligt" att man tar upp det!!!!!!! :fatta! :fatta!

Victor skrev:
2046264 Efter du hade varit hemma hos mig hittade jag dom här ¨, var det några du glömde?

Det var ju det som va poängen!!!1 :4skrika

:hihi

Eniglt en udnreösnkig på ett egnelkst univreisett så kan man srikvia bkoestvär i vliekn odnding som hlest och det går ädnå att lsäa då hjrnäan upfpatatr odret så lnäge fösrta och sitsa bkostaevn är på rtät palts. Dttea breor på att vi itne lsäer vrajae bkotsav för sig uatn odret som hleteht.

Men killen kan väl iaf be nån som kan stava att läsa igenom skiten innan han betalar för en annons ingen kan läsa?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti