Kan man regga in The Hardknock Bobber

Tror fan inte att det går...så fruktansvärt ful hoj är en fara för allmänheten och skulle aldrig gå igenom besiktningen...

Tror fan inte att det går...så fruktansvärt vidrigt ful hoj är en fara för allmänheten och skulle aldrig gå igenom besiktningen...

Men om man läser på hemsidan så står det ju att det utfärdas papper för att regga in i USA men funkar det i sverige?

Man kan ju söka o se om de blivit godkända inom EU för då borde de var i princip godkända i Sverige oxå.

Men om man läser på hemsidan så står det ju att det utfärdas papper för att regga in i USA men funkar det i sverige?

Med lågt styre va den ju riktigt cool, vad kostar den med 200cc motor tro?

Kinesmoppar, kvalitetsmässigt skräp.

Det är såna där dom brukar såga sönder på OCC när Mikey har tråkigt och vill "skapa"

Det är väl bara att tjöpa harley och plocka av alla stänkor.

Jo men en harley koster ju multum
En sen här kostart runt 20k med frakt och att ha en som "moped" fram och tillbaka till jobbet hade varit ultimat.

Jo men en harley koster ju multum
En sen här kostart runt 20k med frakt och att ha en som "moped" fram och tillbaka till jobbet hade varit ultimat.

Mja gillar man att skäma ut sig så jaja gör som du vill hahaha :arsele , jag skulle inte sitta på en sån där om jag fick betalt äns.

Jag tycker också den var ganska cool :rolleyes:
Perfekt å ha till stan/jobbet om man bor nära,
kan man ta den istället för cykeln :)

Den va jäkla snygg med lågt styre :) det är väl ingen fart i maskin dock. men bara den går 100 och låter fan så skulle jag köpa den iallafall :D

Jo jag är inne på att bygga en själv nu ;D ska bara hitta ett billigt objekt som jag kan gå lös med vinkelslipen på

Nej, det kommer inte gå att regga den. Du får vänta på att den blir EU-godkänd vilket lär dröja.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show