Kan man lämna tillbaka jeans...

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
som man har slitit bort lapparna på?

fick panik igår 5 i sex och köpte ett par jeans inför ett 60-års kalas. kom hem och slet av lapparna :kocko och provade jeansen. jag hade tagit fel storlek. provade rätt storlek innan men tog fel när jag skulle betala. och dom var givetvis förstora och för långa. men eftersom jag slet av lapparna så kan jag inte lämna tillbaka dom va? eller...

annars, om någon vill ha ett par Levis (Coupe :va ) standardfit i storlek W33 L34 så skicka ett PM. 1200:- nypris igår. aldrig använda. ge ett bud..

hatar att köpa kläder...

CJ900RR skrev:
som man har slitit bort lapparna på?

fick panik igår 5 i sex och köpte ett par jeans inför ett 60-års kalas. kom hem och slet av lapparna :kocko och provade jeansen. jag hade tagit fel storlek. provade rätt storlek innan men tog fel när jag skulle betala. och dom var givetvis förstora och för långa. men eftersom jag slet av lapparna så kan jag inte lämna tillbaka dom va? eller...

annars, om någon vill ha ett par Levis (Coupe :va ) standardfit i storlek W33 L34 så skicka ett PM. 1200:- nypris igår. aldrig använda. ge ett bud..

hatar att köpa kläder...
Har du inte lapparna kvar??
Då skall det väl inte vara några probs.... :va

Rasorblade skrev:
Har du inte lapparna kvar??
Då skall det väl inte vara några probs.... :va
jooo det har jag iof. så du menar att jag kan lämna tillbaka dom med jeansen i ena handen och kvittot och lapparna i den andra utan problem?!

I klädaffären där jag jobbar hade det varit lugnt, men det är olika. En annan sak du skulle kunna göra är att helt enhelt fästa lappen på samma sätt som innan. Var den ditsydd så sy tillbaka den.. lixom

CJ900RR skrev:
jooo det har jag iof. så du menar att jag kan lämna tillbaka dom med jeansen i ena handen och kvittot och lapparna i den andra utan problem?!

inga problem!!
Jag har själv gjort detsamma en gång!

Ska du bara byta storlek så ska det väl inte vara något problem... Bara du lugnt och sansat förklarar dig, så hade jag tagit tillbaka dem.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8