Kan man ha uppkörning utan mc skor?

Tack, Är det samma sak för skorna eller? För jag har typ några "MC sneakers" som jag köpte på en mc affär.
Borde de också funka om man tänker med samma logik?

Jag var tydligen otydlig. Med mc-skor menade jag mc-sneakers. Sen kanske nåb slår mig på fingrar och påpekar att mc-skor inte är samma sak som mc-sneakers. men för att vara tydlig så funkade sneakers för min son på hans 2 uppkörningar.

Du har skarpare blick än jag

(-Eller bättre på att googla :lol )

Alltså.... Den kanske mest ikoniska racerbild som tagits, och då VET man att det är Rollie Free i badbyxor och badmössa, och Bonneville Salt Flats. :fakta
Läs historien jag länkade till, den är bra!:tummenupp:)

Jag var tydligen otydlig. Med mc-skor menade jag mc-sneakers. Sen kanske nåb slår mig på fingrar och påpekar att mc-skor inte är samma sak som mc-sneakers. men för att vara tydlig så funkade sneakers för min son på hans 2 uppkörningar.

Såg inte din förra kommentar! Tack!!

Alltså.... Den kanske mest ikoniska racerbild som tagits, och då VET man att det är Rollie Free i badbyxor och badmössa, och Bonneville Salt Flats. :fakta
Läs historien jag länkade till, den är bra!:tummenupp:)

-Jess aj pråmmis, den ska läsas från början till slut. Jag erkänner mina kunskapsbrister när det gäller Rollie Free :rodnar Det är en ju lång text och det tar sin tid när man måste translajta hela tiden :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti