Kan man göra något annat än att skratta!!!

T.KORPE skrev:
kolla in den här seriösa anonnsen på blocket(klicka länk)
http://www.blocket.se/view/6219545.htm?caller=ggl_s&l=0&c=1&city=0

ärligt talat vad ska man ha en sån hoj till om man inte kör på bakhjulet och inte i 300km/h haha undrar om den här säljaren talar sanning? :hihi

finner inte heller det roliga i denna annons...

Det enda man kanske kan anmärka på är väl priset.. lite väl dyrt. Och sen att han nog skrivit lite fel här "Säljs pga av tidsbrist endast seriösa säljare önskas inte prutdårar för då behåller jag den ett år till!" Vill gärna tro att det är "köpare" han är intresserad av att komma i kontakt med! :tummenupp
Iofs, kan juh vara så att han vill att alla TV4-säljare mfl. ska kontakta han så han får ut annonser i hela mediasverige! :hihi

KaZ

Ser heller inget roligt med annonsen.

En sak som jag funderat på ett tag:
Man ser ganska ofta sådana här trådar nu. Man hänger ut någons annons och försöker göra sig lustig över både annonsen och annonsören.
Jag tycker det är elakt. Annonsören gör ett försök att sälja sin hoj! Låt honom göra det. Han kanske är medlem här på Sporthoj och läser denna tråden, tror ni inte att han känner dig påhoppad då?
Nu blir jag säkert stämplad som bror duktig men det skiter jag i, behandla andra människor som ni själva skulle vilja bli behandlade.

/Eas

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...