kan man förstora?

crazy88

FD : NINJA_1
Gick med
9 Jul 2003
Hoj
R1000
kan ha köpt ett ställ som e för litet..har hört att det töjer sig 1 storlek,finns det nå mer man kan göra om detta inte räcker till..typ ställa sig i duschen med det eller nåt

Om du får på dig det så är det inte för litet. Möjligtvis på längden men det blir ganska svårt att påverka.

Som sagt så länge du kan stänga alla kedjor är det lagom litet :tummenupp och allt våld är tillåtet!!

Jag hittade en beg skinnjacka för några år sen, som jag kände att jag bara måste ha, bra pris dessutom. Men, den var ett snäpp för liten. Men jag drog på mig en massa tröjor, mosade in kroppen i jackan och tog en ordentlig dusch. Sen gick jag runt å spännde mig hemma tills jackan var torr, det funkade! :tummenupp
Dock var det en vanlig skinnjacka, inte en mc-skinnjacka. Men principen borde ju vara densamma, förutom att skydden fortfarande ska hamna rätt.

Kanske dax och se över vikten och banta :hihi

Annars får du nog ta och plågas,passa på och försök gå i det så mycket så möjligt om du kommer i det.....än är det inte vår...suck!

mankan skrev:
Den tråden skulle jag vilja se! Har exakt det problemet efter att ha köpt beggat skinnställ som passade bra, förutom att byxbenen var aaaningens för korta.

Sådär ur bakhuvudet, så hängde han upp det i garaget och satte tyngder i benen när det hängde.

R1 racer skrev:
Kanske dax och se över vikten och banta :hihi

Annars får du nog ta och plågas,passa på och försök gå i det så mycket så möjligt om du kommer i det.....än är det inte vår...suck!

haha e redan så FIT redan :D :va
får ev levererat till jobbet vid lunch idag..så får man se ifall ja kommer in i det

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back