Kan man få avreagera sig på Can-Am Spyders?

Är det bara jag som stör mig på dessa... ting?

Ser ut ungefär som att någon kastat tre bildäck på en korsning mellan snö- och vattenskoter, men folk verkar tycka det är tilltalande.
Bred som (eller till och med bredare än) många bilar och trots ett hjul för mycket verkar stackarna som kör dem tro att det är en MC. Häromdagen hade en ställt sig på en smockfull MC-parkering, tog upp ca 4 platser.
BMW GS är väl bara fyra centimeter smalare med korvlådor och Michelingubbe på plats ovanför vindrutan?

BMW GS är väl bara fyra centimeter smalare med korvlådor och Michelingubbe på plats ovanför vindrutan?

Michelingubben är faktiskt en lång och stolt tradition på stora tunga långsamma fordon.

När mina barn var små fick dom michelingubbe-nyckelringar av en gummigubbe, av någon anledning tyckte mina barn att den skulle hänga i julgranen som ett julpynt.

30 år senare hängs den fortfarande upp i julgranen, man ska hålla på traditioner....

Roligt att du säger det, för på samma MC-parkering den där dagen stod en BMW, vet inte om det var en GS, men det var en sån med cylindrarna i vägen för allt och alla. Med det sagt så ska jag erkänna att Honda CBX är en av mina drömhojar, men dom är väl fan i mig smalare?

Edit: Blev tvungen att googla. En CBX är 220 mm(!) smalare än en BMW GS... shit.

Last edited:
Roligt att du säger det, för på samma MC-parkering den där dagen stod en BMW, vet inte om det var en GS, men det var en sån med cylindrarna i vägen för allt och alla. Med det sagt så ska jag erkänna att Honda CBX är en av mina drömhojar, men dom är väl fan i mig smalare?

Edit: Blev tvungen att googla. En CBX är 220 mm(!) smalare än en BMW GS... shit.

Styret!

Med vänlig hälsning,

Nyheter
Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Back