Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Lite mera pepp för TS

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Morgan 3-Wheeler är riktigt balla. De är fina.Nja, en Morgan 3-wheeler hade jag kunnat tänka mig i garaget, men det får väl anses vara ett undantag...
Nu blev man ju sugen!Lite mera pepp för TS
Nu blev man ju sugen!
491.539:- ink. moms men man borde ju kunna få ner den till kanske 480´ eller vad tror ni?
Jag la på allt som fanns och kom upp ditKanske, men det blir nog ändå 500 med alla tillvalen du vill ha....
Jag ser den vita (el)grillen, men var är trehjulingen?Var inte så hårda.....vi går ju alla mot en tillvaro där stabilitet kommer att saknas.
Själv tog jag trehjulingen till grillen ikväll, det var....stabilt!
Kändes liksom som.....framtiden
View attachment 521138
BMW GS är väl bara fyra centimeter smalare med korvlådor och Michelingubbe på plats ovanför vindrutan?Är det bara jag som stör mig på dessa... ting?
Ser ut ungefär som att någon kastat tre bildäck på en korsning mellan snö- och vattenskoter, men folk verkar tycka det är tilltalande.
Bred som (eller till och med bredare än) många bilar och trots ett hjul för mycket verkar stackarna som kör dem tro att det är en MC. Häromdagen hade en ställt sig på en smockfull MC-parkering, tog upp ca 4 platser.
BMW GS är väl bara fyra centimeter smalare med korvlådor och Michelingubbe på plats ovanför vindrutan?
Roligt att du säger det, för på samma MC-parkering den där dagen stod en BMW, vet inte om det var en GS, men det var en sån med cylindrarna i vägen för allt och alla. Med det sagt så ska jag erkänna att Honda CBX är en av mina drömhojar, men dom är väl fan i mig smalare?BMW GS är väl bara fyra centimeter smalare med korvlådor och Michelingubbe på plats ovanför vindrutan?
Roligt att du säger det, för på samma MC-parkering den där dagen stod en BMW, vet inte om det var en GS, men det var en sån med cylindrarna i vägen för allt och alla. Med det sagt så ska jag erkänna att Honda CBX är en av mina drömhojar, men dom är väl fan i mig smalare?
Edit: Blev tvungen att googla. En CBX är 220 mm(!) smalare än en BMW GS... shit.
Haha, just de. Här gnäller man, också gör man världens tankevurpa i farten.Styret!
Med vänlig hälsning,
![]() |
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN